اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پروازهای خالی ایران به سمت ترکیه ادامه دارد

پس از آنکه مسوولان صنعت هوایی کشور رسما اعلام کردند تا اطلاع ثانوی مسافران ایرانی اجازه پرواز به سمت ترکیه را نخواهند داشت، به نظر می‌رسد تمام تمرکز هواپیما در این حوزه منوط به بازگرداندن مسافران ایرانی جامانده در خاک ترکیه شده است.

از روز قبل پروازهای فری فلایت (پروازهای خالی) ایران برای بازگرداندن مسافران جامانده آغاز شد و براساس اعلام مدیر کل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری این روند تا زمانی که از بازگشت تمام مسافران اطمینان حاصل شود، ادامه خواهد داشت.

رضا جعفرزاده گفته از عصر شنبه تا ساعات پایانی این روز ایران ۱۲ پرواز فری فلایت به سمت ترکیه داشته تا بخش قابل توجهی از مسافران ایرانی به کشور بازگردند.

وی گفته این روند تا اطمینان از این‌که هیچ مسافر ایرانی در ترکیه باقی نمانده باشد، ادامه خواهد داشت.

به دنبال کودتای نافرجام ارتش ترکیه در جمعه شب وضعیت فرودگاه‌های کشور از نظر ایمنی با مشکلاتی روبه‌رو شده و هرچند دولت ترکیه بار دیگر پروازها را در این فرودگاه‌ها آغاز کرده، اما مسوولان ایرانی نسبت به بازگشت دوباره مسافران با احتیاط بیشتری تصمیم می‌گیرند.

روز گذشته به دنبال دستور سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مسوولان هوانوردی کشور نیز تصمیم گرفتند تا اطلاع ثانوی پروازهای با مسافر به ترکیه را لغو کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد