اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
کشتی آرای عنوان کرد:

نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان جایگاه مطلوبی در بین اهالی صنف پیدا کرده است / اصفهان قلب تولید طلای کشور

سایت طلا: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور با بیان اینکه نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در تقویم نمایشگاهی جایگاه مطلوبی پیدا کرده است گفت: استقبال از این نمایشگاه به عنوان رویدادی مهم در صنف قابل توجه است.

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با سایت طلا، با اعلام اینکه اصفهان نزدیک به 50 درصد از مصنوعات طلای تولیدی کشور را در اختیار دارد افزود: از دیرباز مناطقی که در یک صنعت شاخص بوده اند و مورد توجه یک محصول خاص بوده، با استقبال فعالین آن صنف قرار می گرفته و اصفهان با توجه به قلب تولید طلای کشور، هرساله نمایشگاهی مهم و مورد توجه برگزار می کند.

وی بااشاره به نظم و انضباط این نمایشگاه و قرارگرفتن در تقویم نمایشگاهی خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان در تاریخ نمایشگاهی باعث شده تا فعالین این صنف با برنامه ریزی همه ساله در این رویداد طلایی حضور پیداکنند و به همین دلیل توجه ویژه ای به این نمایشگاه می شود.

کشتی آرای با مهم دانستن بخش ماشین آلات طلاسازی اصفهان تصریح کرد: بسیاری از کسانی که در صنف طلا و جواهر فعال هستند، یا در نمایشگاه اصفهان شرکت می کنند و یا اخبار آن را پی گیری کنند بخصوص دستاوردهای جدید و محصولات به روزی که در حوزه ماشین آلات طلاسازی در آن عرضه میگردد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور در گفتگو با سایت طلا افزود: اصفهان علاوه بر قطب تولید محصولات طلای کشور قطب تولید محصولات صنعتی مانند انواع ماشینهای تراش CNC، دستگاههای زنجیر هست و ما در هیچ جای ایران همچین فعالیتی را در این خصوص نداریم.

وی ارائه آخرین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تولید محصولات طلا و جواهر را از عوامل جذب بازدیدکننده در این نمایشگاه معرفی کرد و گفت: وجود ماشین آلات و صنایع وابسته به ساخت طلا و جواهر در اصفهان خود عاملی است که خیلی از واحدهای تولیدی از شهرهای ایران به این نمایشگاه رفته و به خرید لوازم جدید در آنجا اقدام کند که این امر استقبال از این نمایشگاه را افزایش می دهد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد