اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رشد اندک در تالار شیشه‌ای‌

نماگر بورس اوراق بهادار تهران امروز یکشنبه از ابتدای شروع معاملات با روندی افزایشی مواجه شد و کانال ۷۴ هزار واحدی را رد کرد، اما در نیم ساعت پایانی معاملات مقداری افت کرد و در تراز ۷۴ هزار و ۶۴ واحدی به کار خود پایان داد.

بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۹۸ واحد افزایش وارد کانال ۷۴ هزار و ۶۴ واحدی شد. همچنین واحد هم وزن نیز با ۱۳ واحد افزایش به مقدار ۱۳ هزار و ۷۵۶ واحد رسید.

ارزش کل معاملات در دومین روز کاری بورس اوراق بهادار تهران، رقم ۲۶۶ میلیارد تومان را رد کرد و بازیگران بازار توانستند طی ۶۴ هزار و ۹۷۷ نوبت معامله حجم ۹۳۶ میلیارد ۸۴۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله را داد و ستد کنند.

در معاملات امروز مپنا، سایپا و پتروشیمی پردیس سعی کردند دما سنج بازار را بالا بیاورند، اما نماد شرکت‌های صنعتی و معدنی گل گهر توسعه صنایع بهشهر و نفت و گاز پتروشیمی تامین بیشترین تاثیر را در کاهش نماگر بازار امروز داشتند.

گروه مپنا، مشارکت شهرداری شیراز و صنایع آذراب بیشترین ارزش معامله را در بین نمادهای مورد معامله امروز به خود اختصاص دادند و همچنین بیشترین حجم معامله مربوط به نماد معاملات شرکت‌های زامیاد بانک صادرات ایران و پارس خودرو بود.

همچنین شاخص کل آیفکس نیز با ۲.۱ واحد افزایش به ۷۷۹.۸ واحد رسید. ارزش کل معاملات فرابورس ایران امروز به رقم ۴۴۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان بالغ شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد