اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نیوز نشان داد:

قیمت طلا هفته آینده تحت تاثیر خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا افزایش خواهد یافت

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نگرانی های مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا روند صعودی را دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، نگرانی های بین المللی نسبت به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا تاثیر زیادی بر رشد تقاضای مکان امن سرمایه گذاری برای طلا داشته و موجب شده است تا قیمت این فلز زرد با رشد چشمگیری روبرو شود.

بر اساس این گزارش 15 کارشناس و تحلیلگر ارشد اقتصادی در نظرسنجی این هفته شرکت کرده اند که 73 درصد آنها به افزایش قیمت طلا در هفته آینده رای داده اند . 20 درصد نیز اعلام کرده اند که قیمت طلا در روزهای آتی با کاهش روبرو خواهد شد و 7 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز هم 574 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 65 درصد یعنی 372 نفر پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته آینده افزایش خواهد یافت. 119 نفر معادل 21 درصد نیز اعلام کردند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش همراه خواهد شد و 83 نفر معادل 14 درصد نیز گفته اند که قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز 73 درصد کارشناسان اقتصادی و 62 درصد سرمایه گذاران بین المللی در نظرسنجی کیتکو به افزایش قیمت طلا رای داده بودند.

این برای چهارمین هفته متوالی است که هر دو گروه به افزایش قیمت طلا رای داده اند. به نظر می رسد ادامه نگرانی های سیاسی و اقتصادی در کشورهای مختلف جهان تاثیر زیادی بر روند صعودی قیمت طلا خواهد داشت.

گزارش سایت طلا حاکیست، سرمایه گذاران بین المللی به شدت نگران تبعات منفی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا هستند و این نگرانی ها احتمالا می تواند قیمت جهانی طلا را در کوتاه مدت به بیش از 1400 دلار در هر اونس افزایش دهد.

برخی تحلیلگران بر این باورند که اگر قیمت طلا در روزهای آینده بتواند سطح مقاومتی 1360 دلاری را بشکند به زودی تا سطح 1400 دلاری افزایش خواهد یافت.

بانک مرکزی انگلیس نیز قصد دارد طی ماه های آینده کاهش نرخ بهره را در دستور کار قرار دهد تا فعالیت های اقتصادی این کشور را رونق دهد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد