اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هفته آینده؛ ارائه لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۵ از سوی دولت به مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۵ از سوی دولت به مجلس در هفته آینده خبر داد.

غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تصویب لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور در جلسه اخیر هیئت دولت، اظهار کرد:قوه مجریه هفته آینده این لایحه را به قوه مقننه ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه این لایحه به منظور اصلاح صورتهای مالی و افزایش توان تسهیلات دهی بانکها در هیئت دولت به تصویب رسیده است، افزود: البته دو پیشنهادی که دولت در غالب اصلاحیه به مجلس ارائه می‌کند، پیشنهادات جدیدی است که در بودجه مصوب پارلمان وجود نداشت.

نماینده مردم گرمسار در مجلس دهم، تصریح کرد: لایحه‌ای که در هیئت دولت به تصویب رسیده است در راستای برنامه دولت برای خروج اقتصاد از رکود است.

کاتب با بیان اینکه اگر لایحه ارائه شده از سوی دولت به مجلس قید دو فوریت داشته باشد، هفته آینده در صحن علنی بررسی می شود، خاطرنشان کرد: اگر این لایحه قید یک فوریت داشته باشد احتمالا پس از تعطیلات تابستانه قوه مقننه این لایحه بررسی می‌شود.

در جلسه روز گذشته( یکشنبه) اعضای هیئت دولت لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1395 کل کشور را به تصویب رساندند. به موجب این لایحه، دولت به منظور اصلاح صورتهای مالی و افزایش توان تسهیلات دهی بانکها از محل حساب مازاد حاصله از ارزیابی خالص داراییهای خارجی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداکثر به میزان450 هزار میلیارد ریال مطالبات بانک مرکزی از بانکها را برای تسویه مطالبات بانکها از دولت یا افزایش سرمایه دولت در بانکهای دولتی صرف خواهد کرد. همچنین دولت اجازه دارد نسبت به انتشار اوراق مالی اسلامی تا سقف 400 هزار میلیارد ریال معادل بدهیهای خود از جمله به بانکها و پیمانکاران اقدام و از طریق واگذاری آن، تمام یا بخشی از بدهیهای خود را با طلبکاران تسویه نماید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد