اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد ساکسو بانک پیش بینی کرد:

قیمت طلا پس از برگزیت بین 1275 تا 1375 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری ساکسو بانک تاکید کرد: قیمت طلا در کوتاه مدت به شدت تحت تاثیر نگرانی های مربوط به خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا خواهد بود و احتمال افزایش بیشتر قیمت طلا وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، اعلام نتایج همه پرسی بریتانیا موجب شده است تا شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افت شدیدی روبرو شود و ارزش پوند نیز در برابر دلار به پایین ترین سطح در 31 سال اخیر برسد.

بر اساس این گزارش اوله هانسن تحلیلگر ارشد ساکسو بانک گفت: این تازه سرآغازی برای ادامه روند صعودی قیمت طلا خواهد بود. قیمت طلا با توجه به در پیش بودن تابستان با افزایش بیشتری همراه می شود. سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1275 دلار و سطح مقاومتی نیز 1375 دلار خواهد بود.

این احتمال هست که قیمت طلا تا سطح 1400 دلاری نیز افزایش یابد. موسسه سرمایه گذاری دی تی ان نیز اعلام کرد: سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1355 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1396 دلار و سپس 1446 دلار افزایش خواهد یافت.

فیل استریبل دیگر تحلیلگر ارشد بازار طلا نیز گفت: اگر قیمت به کمتر از 1300 دلار کاهش یابد بهترین فرصت برای خرید در روزهای آینده خواهد بود. در شرایط کنونی قیمت 1400 تا 1450 دلاری سطح عادلانه تری برای طلا خواهد بود.

جفری نیکولس مدیر موسسه سرمایه گذاری آمریکن متالز اودایزرس تاکید کرد: قیمت طلا در شش ماه دوم ، با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: گرچه ممکن است خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا موجب نوسانات نسبی قیمت طلا در کوتاه مدت شود ولی قیمت طلا تا پایان امسال تحت تاثیر عوامل دیگری با افزایش روبرو خواهد شد.

وی گفت: مهمترین عاملی که می تواند طی ماه های آینده موجب افزایش قیمت جهانی طلا شود، آمارهای ناامید کننده اقتصادی و عملکرد ضعیف بازارهای مالی است. انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا نیز مانع از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو خواهد شد و این مساله نیز تاثیر مهمی بر رشد قیمت طلا خواهد داشت.

موسسه سرمایه گذاری یو بی اس سوییس نیز اعلام کرد: در حالی که قیمت طلا از ابتدای امسال تاکنون حدود 200 دلار افزایش یافته است ولی هنوز این احتمال وجود دارد که قیمت طلا طی ماه های آینده نیز با افزایش بیشتری همراه شود.

در گزارش موسسه یو بی اس آمده است: همه پرسی بریتانیا تنها یک تاثیر کوتاه مدت بر نوسانات بازارهای بین المللی خواهد داشت و عوامل مهم دیگری مثل گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره آمریکا، اوضاع اقتصادی جهان و تقاضای فیزیکی می تواند تاثیر زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

موسسه سرمایه گذاری ام کی اس نیز اعلام کرد: ادامه روند صعودی ذخایر طلا در صندوق های بزرگ سرمایه گذاری می تواند تاثیر مهمی بر افزایش قیمت این فلز زرد داشته باشد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد