اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
امیریان در گفتگو با سایت طلا مطرح کرد:

رشد رضایتمندی مشتریان طلا و جواهر در اتحادیه شمیرانات / موقعیت خوب شمیرانات برای سرمایه گذاری

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات ضمن بیان مقابله جدی این اتحادیه با معضل فروش طلای دست دوم گفت: رضایتمندی مشتریان در منطقه شمیرانات 20-30 درصد نسبت به سال قبل بیشتر شده است.

کیومرث امیریان در گفتگو با سایت طلا، شمیرانات را دارای پتانسل بسیار بالا در منطقه شمال تهران معرفی کرد و گفت: اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات یک اتحادیه منسجم و یک اتحادیه ی قوی است که هیئت مدیره ای با انگیزه و کارآمد در اختیار دارد.

وی با اعلام اینکه در این منطقه برندهای مطرحی فعال هستند، شمیرانات را از موقعیت استثنایی برای سرمایه گذاری فعالان اقتصادی ارزیابی کرد و افزود: اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات عملکرد مطلوبی طی سالهای اخیر و بویژه در دوره هیئت مدیره جدید داشته است و این اتحادیه در جهت مشتری محوری و رضایتمندی ایشان حرکت می کند.

امیریان با اشاره به راه اندازی کمیسونهای شکایات، حل اختلاف، و بازرسی در این اتحادیه ادامه داد: در پی تغییرات صورت گرفته در اتحادیه شمیرانات نتایج مطلوبی بدست آمده، بطوریکه رضایتمندی مشتریان 20 تا30 درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است و هرگونه مراجعه به اتحادیه با توافق و رضایت کامل هم از اعضاء و هم از اتحادیه برخوردار است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، از رصد و بازرسی مصنوعات در این منطقه و کنترل عیار و فاکتور مصنوعات طلا خبرداد و خاطرنشان کرد: در این منطقه سعی شده تا با همه همکاران و به ویژه با سازمانهای مربوط مثل اداره استاندارد و مالیات تعامل خوبی داشته باشیم و فضای مناسبی برای کسب و کار ایجاد نماییم.

وی موضوع فروش طلای دست دوم را معضلی برای این صنف معرفی کرد و در گفتگو با سایت طلا گفت: این موضوع مانند یک غده برای صنف طلا و جواهر مبدل شده که باید از بدنه آن جدا شود، چون این مسئله موجب کاهش تولید مصنوعات طلا و بیکاری خیل وسیعی از کارگران و تولیدکنندگان خواهد شد که در موقعیت فعلی رکود در بازار ضربه مضاعفی به صنف خواهد زد.

امیریان با اشاره به اقدامات این اتحادیه برای رشه کن کردن فروش مصنوعات طلای دست دوم اظهار کرد: در اتحادیه شمیرانات به واحدهای متخلف در این زمینه تذکرات لازم را داده ایم و حتی چندین واحد را پلمپ و پروانه کسبی آنان را باطل کردیم، و فکر می کنم تا ماههای آینده در این اتحادیه معضلی به نام طلای دست دوم نخواهیم داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در خاتمه به جلسه اخیر هم اندیشی اتحادیه های استان تهران اشاره کرد و گفت: در این جلسه تصمیم گیری شد تا با عرضه کنندگان مصنوعات طلای دست دوم به شدت برخورد شود و همه اتحادیه های دیگر شهرستانها هم همت کنند تا این مسئله در کشور نهادینه شده و این معضل به طور کامل از صنف طلا و جواهر برداشته شود.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد