اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سرمایه گذار مشهور بین المللی :

پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بهترین فرصت برای خرید طلا خواهد بود

سایت طلا : یک سرمایه گذار مشهور بین المللی تاکید کرد: بهترین فرصت برای خرید طلا در شرایط کنونی زمانی خواهد بود که فدرال رزرو آمریکا بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهد.

به گزارش سایت طلا، دنیس گارتمن سرمایه گذار مشهور بین المللی در مصاحبه با سی ان بی سی تصریح کرد: برخی اتفاقات عجیب در بازار طلا در حال وقوع است و سرمایه گذاران بین المللی باید به دقت این تحولات را زیر نظر داشته باشند.

بر اساس این گزارش گارتمن در ادامه افزود: قیمت طلا در هفته گذشته برای سومین هفته متوالی با کاهش روبرو شده است. ارزش دلار آمریکا پس از اظهارات اخیر برخی مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا مبنی بر احتمال افزایش نرخ بهره در نشست ژوئن، با کاهش همراه شده است.

در شرایط کنونی همه تمرکز سرمایه گذاران بین المللی روی این مساله است که آیا فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در نشست ژوئن افزایش می دهد یا جولای.

این سرمایه گذار مشهور بین المللی گفت: اگر قیمت طلا به سطح 1270 تا 1285 دلار در هر اونس برسد، بسیاری از سرمایه گذاران اقدام به فروش طلا خواهند کرد. به نظر من هر سرمایه گذار یا صندوق سرمایه گذاری که می خواهد به سرمایه گذاری در بازار طلا ادامه دهد، باید منتظر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باشد.

وی افزود: اگر می خواهید در بازار طلا فعالیت داشته باشید، منتظر نوسانات ارزش دلار پس از افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باشید. همان طور که می دانید افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است موجب افزایش ارزش دلار و کاهش قیمت جهانی طلا شود. به نظر من بهترین فرصت برای خرید طلا پس از افزایش نرخ بهره خواهد بود.

وی به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد که در شرایط کنونی از خرید طلا خودداری کنند و منتظر اقدام بعدی فدرال رزرو آمریکا باشند.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای سال 2016 میلادی تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده است. به نظر می رسد مقام های فدرال رزرو به شدت نگران اوضاع اقتصادی جهان به خصوص چین هستند.

گارتمن تاکید کرد: با توجه به گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا توصیه می کنم که سرمایه گذاران در کوتاه مدت اقدام به سرمایه گذاری در بازار طلا نکنند و منتظر افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو باشند.

قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 18 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد