اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
ساکسو بانک پیش بینی کرد:

همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قیمت طلا را به 1400 دلار می رساند

سایت طلا : ساکسو بانک دانمارک در تازه ترین تحلیل خود پیش بینی کرد که برگزاری همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از یک سو و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند قیمت جهانی طلا را به بیش از 1400 دلار افزایش دهد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز ، اوله هانسن تحلیلگر ارشد ساکسو بانک تاکید کرد: تنها یک ریسک و خطر بازار جهانی را در شرایط کنونی تهدید نمی کند. ما با چندین ریسک و خطر روبرو هستیم. بنابر این می توان انتظار داشت که روند صعودی قیمت طلا تا پایان امسال ادامه خواهد یافت و قیمت هر اونس طلا به بیش از 1400 دلار خواهد رسید.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 درصد رشد داشته است. شک و تردیدها نسبت به تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره، نگرانی نسبت به اوضاع اقتصادی جهان تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

برگزاری همه پرسی 23 ژوئن 3 تیرماه در خصوص ادامه عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا می تواند نخستین ریسک و خطر برای بازارهای جهانی به شمار رود.

گرچه نتایج نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد که اختلاف نظر شدیدی بین شهروندان انگلیسی وجود دارد ولی برگزاری همه پرسی عضویت در اتحادیه اروپا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار آمریکا داشته باشد.

گزارش سایت طلا می افزاید، نگرانی نسبت به نتایج همه پرسی انگلیس و همچنین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند عامل مهم و تاثیرگذاری بر قیمت طلا باشد.

نظرسنجی جدید موسسه او آر بی و روزنامه تلگراف نشان می دهد که 55 درصد شهروندان انگلیسی از ادامه عضویت در اتحادیه اروپا حمایت کرده اند. ولی نظرسنجی موسسه تی ان اس نشان داده است که 41 درصد شهروندان انگلیسی خواستار خروج از اتحادیه اروپا هستند و 38 درصد آنها از ادامه عضویت در این اتحادیه حمایت می کنند.

به نظر می رسد در آمریکا نیز هیلاری کلینتون نامزد پیشتاز دموکراتها با دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان رقابت نهایی را خواهند داشت. به اعتقاد تحلیلگران ساکسو بانک، یک نااطمینانی سیاسی دیگر نیز تا پایان امسال وجود دارد و آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر خواهد بود.

انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین در روزهای آینده بیشترین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد