اونس طلا2209.8
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو:

فدرال رزرو آمریکا امسال 2 تا 3 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد

سایت طلا : رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو در اظهارات مهمی پیش بینی کرد که فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال 2 تا 3 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو تاکید کرد: با توجه به چشم اندازهای مثبتی که نسبت به اقتصاد آمریکا وجود دارد، فدرال رزرو در نشست های آینده نسبت به افزایش نرخ بهره تصمیم گیری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من شرایط اقتصادی آمریکا شبیه زمانی است که فدرال رزرو در نشست دسامبر تصمیم گرفت تا برای نخستین بار در ده سال گذشته نرخ بهره را افزایش دهد. ما باید در شرایط کنونی تصمیم نهایی را در خصوص وضعیت نرخ بهره آمریکا اتخاذ کنیم. آیا می خواهیم باز هم منتظر بمانیم یا همین الان اقدام کنیم؟

وی گفت: به نظر من فدرال رزرو آمریکا امسال 2 تا 3 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای نخستین بار در ده سال گذشته نرخ بهره را افزایش داده است. گمانه زنی های زیادی در خصوص وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو تا پایان امسال مطرح شده است. تعیین نرخ بهره آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

فدرال رزرو آمریکا از ابتدای امسال تاکنون تحت تاثیر نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی چین و اروپا نرخ بهره را افزایش نداده است.

ویلیامز افزود: من هنوز به این جمع بندی نرسیده ام که بهترین زمان برای افزایش نرخ بهره آمریکا در نشست ژوئن، جولای یا سپتامبر فدرال رزرو خواهد بود.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا قرار است 14 و 15 جولای برگزار شود. وی اظهار داشت: بازار کار آمریکا فعلا نزدیک به شرایط اشتغال کامل قرار دارد. فدرال رزرو قصد دارد به نرخ تورم 2 درصدی دست یابد. به نظر من وضعیت اقتصادی کنونی آمریکا برای افزایش نرخ بهره تا پایان امسال مساعد است.

ویلیامز تاکید کرد: تاخیر در افزایش نرخ بهره موانع زیادی را برای اقدام در این زمینه طی سال 2017 میلادی به وجود خواهد آورد.

البته برخی از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که شرایط اقتصاد جهانی به فدرال رزرو آمریکا اجازه نخواهد داد تا نرخ بهره را تا نشست دسامبر افزایش دهد.

به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا، نوسانات ارزش دلار و گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره آمریکا بیشترین تاثیر را در روند قیمت طلا تا پایان امسال خواهد داشت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد