اونس طلا2321.04
مظنه15,351,000
18 گرم3,543,700
ارزش سکه34,585,803
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000
تحلیلگر برجسته موسسه سی ام سی:

طلا برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری باید تا برگزاری نشست ژوئن فدرال رزرو صبر کند

سایت طلا : کارشناس ارشد اقتصادی موسسه سرمایه گذاری سی ام سی مارکتس تاکید کرد که انتشار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه آوریل نمی تواند تاثیر چندان مهمی بر وضعیت قیمت طلا در کوتاه مدت داشته باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، کالین سیژیسنکی تحلیلگر برجسته موسسه سی ام سی تصریح کرد: سرمایه گذاران بین المللی باید منتظر برگزاری نشست ژوئن فدرال رزرو آمریکا باشند و به نظر من انتشار امارهای اشتغال آمریکا در ماه آوریل نمی تواند تاثیر چندانی بر روند قیمت طلا داشته باشد.

بر اساس این گزارش بسیاری از تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن نیز نرخ بهره را افزایش نخواهد داد و این مساله می تواند موجب افزایش بیشتر قیمت طلا شود.

بر اساس نظرسنجی موسسه سی ام ئی، احتمال افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن تنها 11 درصد خواهد بود.

این تحلیلگر اقتصادی گفت: اگر فدرال رزرو آمریکا برای افزایش 2 بار نرخ بهره در سال جاری واقعا جدی است، باید در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش دهد چرا که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

وی افزود: اگر فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن اقدام خاصی انجام ندهد قیمت طلا با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد چرا که بعید به نظر می رسد که فدرال رزرو تا پایان سال 2016 نرخ بهره را افزایش دهد.

این تحلیلگر اقتصادی پیش بینی کرد که تا زمان برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه ژوئن قیمت هر اونس طلا بین 1250 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا وی پیش بینی کرد که با افت تقاضای فصلی برای طلا این احتمال وجود دارد که سطح حمایتی قیمت هر اونس طلا به 1200 دلار برسد.

البته اگر فدرال رزرو آمریکا تصمیم بگیرد که نرخ بهره را در نشست ژوئن افزایش دهد و به برنامه خود برای افزایش 2 بار نرخ بهره تا پایان امسال عمل کند، این احتمال وجود دارد که قیمت طلا حتی تا سطح 1180 دلار در هر اونس نیز کاهش یابد.

به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا، انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا خواهد داشت. وزارت کار آمریکا قصد دارد امروز جمعه آمارهای اشتغال ماه آوریل را منتشر کند.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد