اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
دنیس گارتمن پیش بینی کرد:

قیمت طلا در بلندمدت به سطح 1500 دلاری نزدیک خواهد شد

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته بازار طلا تاکید کرد که قیمت طلا از افزایش سفته بازی در ماه های نخست 2016 میلادی بهره مند شده و به نظر من قیمت این فلز گرانبها در بلندمدت به سطح 1500 دلاری نزدیک خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان بی سی، دنیس گارتمن در مصاحبه ای تصریح کرد: من فکر می کنم روند صعودی قیمت طلا در ماه های آینده نیز ادامه خواهد یافت و قیمت طلا بسیار زیاد افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش وی پیش بینی کرد قیمت طلا طی ماه های آینده 10 تا 15 درصد دیگر افزایش خواهد یافت و به سطح 1500 دلاری خواهد رسید.

وی افزود: قیمت طلا توانسته است طی روزهای گذشته به بالاتر از سطح 1300 دلاری افزایش یابد و این احتمال وجود دارد که طی ماه های آینده رکورد 1500 دلاری را نیز ثبت کند.

گارتمن تاکید کرد: سیاست های بانک های مرکزی بزرگ جهان در شرایط کنونی تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی خواهد داشت. من فکر می کنم مقام های پولی سراسر جهان به غیر از آمریکا به اجرای سیاست های انبساطی پولی طی ماه های آینده ادامه خواهند داد.

قیمت جهانی طلا نسبت به رکورد 1900 دلاری سال 2011 میلادی بیش از 33 درصد فاصله دارد. وی افزود: برخی بر این باورند که افزایش شاخص سهام در بازارهای بین المللی موجب کاهش قیمت طلا خواهد شد ولی این مساله لزوما درست نیست. اگر مقام های پولی واقعا سیاست های انبساطی پولی را اجرا کنند این مساله می تواند موجب افزایش قیمت طلا و شاخص سهام شود.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظر می رسد روشن شدن سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا طی ماه های آینده به خصوص وضعیت نرخ بهره می تواند تا حد زیادی روند تغییرات قیمت طلا و ارزش دلار را مشخص کند.

گزارش سایت طلا حاکیست، فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای نخستین بار در ده سال گذشته نرخ بهره را افزایش داده است. فدرال رزرو در نشست آوریل نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است.

قیمت جهانی طلا در سه ماه نخست امسال با رشد چشمگیر 16 درصدی روبرو شده که این میزان افزایش در 30 سال گذشته بی سابقه بوده است. قیمت طلا در سه سال گذشته به طور متوالی با کاهش روبرو شده است.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد