اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل تکنیکال نشان داد:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1265 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی هر اونس طلا در کوتاه مدت بین 1265 تا 1300 دلار در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش مجدد ارزش دلار آمریکا و افت قیمت نفت با کاهش نسبی روبرو شده و به سطح 1282 دلاری بازگشته است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا نتوانست بالاتر از سطح 1300 دلاری تثبیت شود و بار دیگر تحت تاثیر افزایش ارزش دلار با کاهش نسبی همراه شده است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا قیمت این فلز زرد در کوتاه مدت همچنان تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار و انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین قرار خواهد داشت.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1280 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1270 و سپس 1265 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در این شرایط 1285 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1300 دلار در هر اونس افزایش می یابد.

جیم وایکوف تحلیلگر ارشد کیتکو نیوز گفت: قیمت طلا باید برای دستیابی به سطح مقاومتی 1300 دلاری و تثبیت در این محدوده قیمتی تلاش بیشتری کند. رسیدن قیمت به سطح 1300 دلاری موجب رشد تقاضای سرمایه گذاری خواهد شد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد