اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل تکنیکال نشان داد:

قیمت طلا در کوتاه مدت در دامنه 50 دلاری در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت در دامنه 1200 تا 1250 دلاری در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت طلا برای شکستن میانگین قیمتی 200 روز گذشته یعنی 1240 دلار در هر اونس تلاش زیادی می کند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا بار دیگر در آغاز مبادلات امروز سه شنبه تحت تاثیر کاهش ارزش دلار آمریکا و در آستانه برگزاری نشست بانکهای مرکزی ژاپن و آمریکا با افزایش روبرو شده است.

روشن شدن وضعیت سیاست های پولی و نرخ بهره آمریکا و ژاپن تا دو روز آینده می تواند مسیر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا را روشن کند.

به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ خواهد کرد. بانک مرکزی ژاپن نیز سیاست های انبساطی پولی بیشتری را اعلام می کند.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی فوری برای طلا قیمت 1244 دلاری خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1250 دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1227 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت این فلز زرد تا 1200 دلار کاهش می یابد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد