اونس طلا2383.6
مظنه16,296,000
18 گرم3,761,900
ارزش سکه36,714,888
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

لزوم توجه بیشتر بازار سنتی طلا به رسانه های جدید

سایت طلا؛ رئیس اتحادیه کشوری طلاوجواهر در غرفه سایت طلا گفت: بازار سنتی برای به روز شدن باید با رسانه های نو ارتباط خوبی داشته باشد.

به گزارش سایت طلا ، محمد کشتی آرای، ظهر امروز با حضور در غرفه سایت طلا ضمن گفتگو با مردم و مخاطبین سایت طلا از بخش های مختلف پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بازدید کرد.
براساس این گزارش، رئیس اتحادیه کشوری طلاوجواهر ضمن مهم برشمردن این نمایشگاه برای استحکام ارتباط و هدفمند کردن جوانان با رسانه های دیجیتال اظهار داشت:
در دنیای امروز ارتباط با رسانه ها و اطلاعات روز دنیا جز ضروریات است و اگر صنف ما و صنف طلاوجواهر بخواهد رشد خوبی داشته باشد باید با رسانه های روز ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.
وی تصریح کرد: امروز سایت طلا یکی از موفق ترین پایگاه های اطلاع رسانی بازار طلاست و من هم که اخبار این سایت را پیگیری میکنم اطلاعات خوب و مفیدی را منعکس میکنم.
بر پایه این گزارش، رئیس اتحادیه کشوری طلاوجواهر پس از حضور در غرفه سایت طلا در جلسه پرسش و پاسخ مردمی حضور یافت و به سوالات علاقمندان به بازار طلاوسرمایه پاسخ داد.
کشتی آرای در گفتگویی صمیمی با مردم، به سوالات آنان در رابطه با سرمایه گذاری در بازار طلاوسکه، سیاست های بانک مرکزی و فروش سکه و همگامی با آنان، سپرده گذاری در بانک صادرات و روند کلی بازار طلا پاسخ داد.
حضور رئیس کشوری اتحادیه طلاوجواهر در نمایشگاه رسانه های دیجیتال مورد توجه مخاطبان سایت طلا و علاقمندان بازار سرمایه قرار گرفت بطوریکه یک ساعت قبل از حضور کشتی آرای در نمایشگاه علاقمندان بازار طلا، در محل غرفه سایت طلا مشتاقانه منتظر حضور ایشان بودند.
کشتی آرای پس از گفتگو با مردم، از بخش های مختلف پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال بازدید کرد.
وی در انتهای بازدید از این نمایشگاه، پنجمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را نمایشگاه بزرگی برشمرد که می تواند بر روی آحاد مردم بالاخص جوانان تاثیر خوب و مثبتی بگذارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد