اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد کیتکو بررسی کرد:

پیروزی کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع طلا خواهد بود؟

سایت طلا : تحلیلگر برجسته کیتکو بر این باور است که پیروزی دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوریخواه می تواند تاحد زیادی به نفع قیمت جهانی طلا تمام شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، در حالی که تنها 8 ماه دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرصت باقی است، این مساله برای سرمایه گذاران مهم است که بدانند پیروزی هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چه تاثیری می تواند بر وضعیت سرمایه گذاری آنها داشته باشد.

بر اساس این گزارش با توجه به افزایش چشمگیر قیمت طلا از ابتدای سال 2016 میلادی، روند نوسانات قیمت این فلز گرانبها طی ماه های آینده تحت تاثیر انتخابات آمریکا از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

دنیس گارتمن تحلیلگر ارشد کیتکونیوز بر این باور است پیروزی دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان می تواند بیشترین تاثیر مثبت را بر قیمت طلا داشته باشد.

وی به بررسی سیاست های اقتصادی و مالی نامزدهای مختلف انتخابات آمریکا از جمله هیلاری کلینتون، برنی ساندرز، تد کروز، جان کاسیچ و دونالد ترامپ پرداخته است.

گزارش سایت طلا می افزاید، سیاست های اقتصادی هر یک از این نامزدها می تواند تاثیر زیادی بر اوضاع اقتصادی جهان و شاخص سهام در بازارهای بین المللی داشته باشد.

گارتمن تاکید کرد: گرچه به نظر می رسد شاید برنی ساندرز به خاطر سیاست های اقتصادی خاصی که دارد بهترین تاثیر را بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت ولی به خاطر آنکه من فکر نمی کنم ساندرز بتواند نامزد نهایی دموکراتها در انتخابات شود، فعلا برای وی شانسی قائل نیستم.

وی در ادامه تصریح کرد: به نظر من ترامپ می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد چرا که سیاست های اقتصادی وی تا حد زیادی شبیه ساندرز است. اظهارات جنجالی وی در عرصه سیاست بین المللی نیز می تواند موجب رشد قیمت جهانی طلا شود.

گارتمن گفت: به نظر من بهترین نامزد انتخابات برای بهبود شرایط اقتصادی آمریکا نیز جان کاسیچ خواهد بود. وی از تجارت آزادتر حمایت می کند و سیاست اقتصادی وی مبتنی بر کاهش مالیات ها و کاهش هزینه هاست.

وی در ادامه اظهار داشت: به نظر می رسد خانم کلینتون بهترین گزینه برای تاثیرگذاری مثبت بر بازارهای سهام باشد. دموکراتهای متعادل و میانه رو همواره دوست دارند تا قیمت سهام افزایش یابد این مساله یکی از اصلی ترین سیاست های مالی دموکراتها به شمار می رود.

این تحلیلگر ارشد اقتصادی در پایان گفت: به نظر می رسد فدرال رزرو آمریکا نیز دوست دارد که ترامپ به کاخ سفید برسد چرا که مبهم و جنجالی بودن اظهارات ترامپ در زمینه های اقتصادی و تجاری، فرصت مناسبی را برای مقام های فدرال رزرو به وجود می آورد تا رفتار مبهم خود در زمینه سیاست های پولی را ادامه دهند.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد