اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه تی دی اس تحلیل کرد:

کاهش انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس بر این باورند که کاهش انتظارات بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا می تواند طی ماه های آینده نیز به نفع قیمت طلا باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو، آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا که طی روزهای اخیر منتشر شده موجب شده تا نگرانی های زیادی نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور ایجاد شود .

بر اساس این گزارش نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی چین و آمریکا موجب شده تا انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده نیز کاهش یابد.

بانک مرکزی ژاپن نیز روز جمعه نرخ بهره منفی را تعیین کرده و این مساله می تواند فشار بیشتری را بر مقام های فدرال رزرو آمریکا وارد کند.

بانک مرکزی اروپا نیز آمادگی خود را برای اجرای سیاست های انبساطی بیشتر اعلام کرده است. نوسانات شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی به همراه افت قیمت نفت نیز موجب کاهش انتظارات نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا شده است.

موسسه تحقیقات اقتصادی سیتی نیز در تحلیلی نوشت: رشد تقاضای فیزیکی در شرایطی که طلا همچنان مکان امنی برای سرمایه گذاری به شمار می رود، تاثیر زیادی بر رشد قیمت این فلز زرد داشته است.

طلا از ابتدای سال 2016 تاکنون بهترین عملکرد را در بین سایر دارایی ها داشته است. این موسسه پیش بینی کرده است که میانگین قیمت هر اونس طلا در شش ماه نخست امسال به 1080 دلار خواهد رسید.

موسسه سیتی افزود: نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی چین و کاهش شاخص سهام می تواند قیمت طلا را تا سطوحی بالای از 1150 دلار افزایش دهد.

گزارش سایت طلا می افزاید، تحلیلگران موسسه سیتی بر این باورند که قیمت طلا برای شکستن سطح 1200 دلاری در شش ماه نخست امسال کار سختی در پیش خواهد داشت.

موسسه سرمایه گذاری اف سی استون نیز اعلام کرد: نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی آمریکا و کاهش ارزش دلار موجب شده تا بانک های مرکزی جهان همچنان به خرید طلا و کاهش دلار در ذخایر ارزی خود ادامه دهند و این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود.

بانک های مرکزی کشورهای در حال توسعه و نوظهور همچنان به خرید طلا ادامه می دهند. رشد تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی به خصوص چین نیز می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت جهانی طلا داشته باشد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد