اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی نشان داد:

احتمال وقوع رکود اقتصادی در آمریکا 20 درصد است

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی فایننشال تایمز نشان می دهد که احتمال وقوع رکود اقتصادی دیگری در آمریکا بیش از 20 درصد رسیده است.

به گزارش سایت طلا ، نظرسنجی جدید روزنامه فایننشال تایمز حاکی است احتمال اینکه اقتصاد آمریکا امسال با رکود روبرو شود به بیش از 20 درصد رسیده است و احتمال افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو نیز نسبت به گذشته کمتر شده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی این روزنامه معتبر انگلیسی از 51 کارشناس ارشد اقتصادی که در روزهای پس از برگزاری نشست فدرال رزرو آمریکا انجام شده، مشخص شده است که انتشار آمارهای مایوس کننده اقتصادی در آمریکا و چین موجب شده تا احتمال افزایش مجدد نرخ بهره فدرال رزرو با کاهش روبرو شود.

در نظرسنجی قبلی این روزنامه که در ماه دسامبر انجام شده بود، احتمال بازگشت اقتصاد آمریکا به رکود تا دو سال آینده 15 درصد بود. نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی جهان موجب شده تا بانک مرکزی ژاپن روز جمعه نرخ بهره خود را منفی کند.

نظرسنجی نشان می دهد که فدرال رزرو در بهترین حالت نرخ بهره را به یک درصد افزایش خواهد داد. به اعتقاد کارشناسان اقتصادی فدرال رزرو احتمالا امسال 2 تا 3 بار نرخ بهره را افزایش می دهد.

به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی نوسانات شدید بازارهای مالی جهان و نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی کشورهای مختلف موجب شده است تا مقام های فدرال رزرو نسبت به هرگونه تصمیم برای افزایش نرخ بهره محتاطانه عمل کنند.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد