اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه در هفت روزی که گذشت

سایت طلا: تغییرات طلای جهانی و دلار داخل در هفته ی گذشته سکه را از سه مرز قیمتی عبور داد، اما سکه با تنزل، تحرکاتش را در مرز 940 هزار تومان دنبال کرد.

به گزارش سایت طلا، همزمان با کاهش دلار، بهای سکه ها نیز کاهش و سکه تمام بهار آزادی 2 هزار تومان دیگر از ارزشش را از دست داد و این در شرایطی است که این روند از روز چهارشنبه ی گذشته دامنگیر بازار شده بود.

براساس این گزارش، در اولین روز هفته ی گذشته بازار سکه با دستاویز قرار دادن روند طلای جهانی و دلار داخل ، 8500 هزار تومان به ارزش سکه تمام بهار آزادی افزود و بهای آن به 941 هزار تومان رسید، بهایی که آخرین بار سکه در 22 دی ماه آن را تجربه کرد

با وجود رشد اندک دلار و ثبات طلای جهانی بهای سکه در روز یکشنبه از موضع روز گذشته عقب نشست و افت 6 هزار تومانی را شاهد بود که فعالان افت تقاضا را علت این امر دانستند.

در پایان معاملات این روز سکه بهار آزادی و نیم بر بهای 935 و 471 هزار تومان و ربع و سکه 1 گرمی بر نرخ 254 و 171 هزار تومان قرار گرفت.

در سومین روز هفته بازار سکه همسو با طلای جهانی رشد بها را تجربه کرد و ارزش سکه بهار آزادی به 944 هزار تومان رسید و این در شرایطی است که سکه پتانسیل افزایش بیشتر را داشت زیرا ارزش ذاتی سکه بیشتر از نرخ بازاری آن بود.

تداوم رشد سکه در روز سه شنبه سبب شد تا ارزش سکه تمام به رکورد 15 روز برسد و بهای آن تا بهای 956 هزار تومان بالا بیاید.

رشد طلای جهانی و دلار داخل در کنار افزایش تقاضا محرکهای افزایشی سکه در چهارمین روز هفته بود.

سکه که بهمن ماه را با روندی مثبت آغاز کرده بود، توانست با عبور از سه مرز قیمتی به نرخ 956 هزار تومان دست یابد که این امر در افزایش تقاضای سکه در کنار کم بازده بودن بازار ارز موثر بود.

بازار سکه در پایان معاملات این روز ارزش نیم سکه را به 477 هزار تومان و ربع و سکه 1 گرمی را به 260 و 172 هزار تومان رساند.

سایت طلا حاکیست، سکه ابتدا در پی اونس روز چهارشنبه را افزایشی آغاز کرد اما با عقبگرد طلای جهانی و افت دلار داخل به کاهش 6 تومانی تن در داد و بر مرز قیمتی 950 هزار تومان قرار گرفت.

تداوم افت دلار در روز پنج شنبه سکه بهار آزادی را بازهم به عقب راند. اما سکه های طلایی توانستند در یک هفته ی گذشته تغییراتشان را مثبت نگه دارند.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد