اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل تکنیکال نشان داد:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1105 تا 1122 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین 1105 تا 1122 دلار در نوسان خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، قیمت جهانی طلا در پایان مبادلات روز جمعه بار دیگر با افزایش روبرو شده و در ماه ژانویه نیز رشد 5 درصدی را ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش افزایش 5 درصدی قیمت طلا در ماه ژانویه در یک سال گذشته بی سابقه بوده است. انتشار آمارهای جدید مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه پایانی سال گذشته تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت طلا داشته است.

وزارت بازرگانی آمریکا در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماه پایانی سال گذشته به 0.7 درصد رسیده است. این رقم در سه ماه سوم سال گذشته به 2 درصد رسیده بود.

نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی آمریکا موجب شده تا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست مارس نیز کاهش یابد.

نرخ تورم آمریکا نیز در این مدت به 0.2 درصد رسیده است. این رقم در سه ماه سوم به بیش از 1.3 درصد رسیده بود.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1110 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1105 دلار کاهش خواهد یافت.

از سوی دیگر سطح مقاومتی قیمت طلا نیز 1117 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1122 دلار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد