اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه مالی اچ اس بی سی خبر داد:

سیاست های پولی فدرال رزرو امسال موجب تقویت قیمت طلا خواهد شد

سایت طلا : تحلیلگران موسسه مالی اچ اس بی سی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا امسال تنها یک بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، تحلیلگران اچ اس بی سی تاکید کردند: نگرانی های مربوط به اوضاع اقتصادی جهان به خصوص چین و منطقه یورو مانع از آن خواهد شد تا فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را امسال 3 یا 4 بار افزایش دهد و این مساله موجب کاهش ارزش دلار و تقویت قیمت طلا خواهد شد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اچ اس بی سی افزودند: سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا امسال بیشترین تاثیر را بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت و به نظر می رسد با توجه به نگرانی های مربوط به اوضاع بازار سهام و وضعیت اقتصادی چین فدرال رزرو تصمیمی برای افزایش نرخ بهره نداشته باشد.

به اعتقاد تحلیلگران این موسسه تنش های سیاسی بین المللی نیز می تواند به نفع قیمت جهانی طلا تمام شود. در صورتی که قیمت جهانی نفت تحت تاثیر تنش های سیاسی افزایش یابد این مساله موجب افزایش نرخ تورم خواهد شد.

موسسه سرمایه گذاری اف سی استون نیز اعلام کرد: گمانه زنی های مربوط به تثبیت نرخ بهره فدرال رزرو در شرایط کنونی و انتشار بیانیه نخستین نشست فدرال رزرو در سال 2016 تاثیر زیادی بر نوسان احتمالی قیمت طلا خواهد داشت.

ادوارد میر تحلیلگر ارشد این موسسه تاکید کرد: سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار متن بیانیه نشست فدرال رزرو آمریکا هستند و به نظر من بیانیه فدرال رزرو به گونه ای خواهد بود که نهایتاً موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد.

گزارش سایت طلا می افزاید، ادامه نگرانی ها نسبت به وضعیت بازار سهام نیز می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت طلا داشته باشد. کامرز بانک آلمان نیز اعلام کرد: طلا همچنان از موقعیت ایجاد شده برای خود به عنوان مکان امن سرمایه گذاری سود می برد و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت این فلز زرد داشته است.

کاهش شاخص سهام در بورس های آسیایی بسیاری از سرمایه گذاران را به سوی بازار طلا سوق داده است. موسسه ام کی اس سوییس نیز اعلام کرد: متن بیانیه فدرال رزرو آمریکا می تواند در کوتاه مدت تاثیر زیادی بر روند نوسانات قیمت طلا داشته باشد.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد