اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترمز افزایش قیمت سکه آتی کشیده شد

با کشیده شدن ترمز افزایش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد، قیمت سکه آتی نیز با کاهش رو به رو شد و تا سطح 930 هزار تومان افت کرد.

کاهش قیمت انس جهانی و دلار داخلی، قیمت سکه نقدی و آتی را تحت تاثیر قرار داد و با کاهش مواجه کرد به طوری که سکه های آتی که در چند روز گذشته با افزایش قیمت سکه نقدی به قیمت های بالاتر از 950 هزار تومان معامله می شدند، تا سطح 930 هزار تومان کاهش یافتند.

به این ترتیب با رسیدن قیمت سکه نقدی در بازار آزاد به 930 هزار تومان، سکه سررسید دی ماه نیز با کاهش نسبت به روز گذشته مواجه شد و به قیمت 929 هزار تومان رسید و سکه سررسید اسفند نیز با قیمت های 926 هزار تومان داد و ستد شد.

در این میان قرارداد تحویل اردیبهشت سال آینده نیز در قیمت های 927 هزار تومان معامله شد و همچنین سکه تحویل تیر سال ۹۵ با قیمت 930 هزار تومان مبه کار خود پایان داد؛ علاوه بر این قرار داد تازه وارد شهریور ۹۵ نیز نسبت به سایر قراردادها با قیمت بیشتری داد و ستد شد و با قیمت 935 هزار تومان به فروش رسید.

برخی تحلیل گران معتقدند که در بازارهای جهانی فشارهای وارده بر بازار بورس چین موجب افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در بازار طلا می شود؛ اما در طرف مقابل برخی کارشناسان نیز از رشد موقتی بهای اونس سخن می گویند که این اظهارنظرهای متفاوت می تواند شرایط را برای سرمایه گذاری در بازار طلا کمی دشوار کند.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد