اونس طلا2381.09
مظنه16,626,000
18 گرم3,838,100
ارزش سکه37,458,378
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,950,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

برگزاری سمینار آموزشی تعیین عیار در اتحادیه تهران

سایت طلا؛ اولین دوره آموزشی عیارشناسی به روش کوبلاسیون در اتحادیه طلاوجواهر تهران برگزار شد.

به گزارش سایت طلا، نخستین سمینار آموزشی عیارشناسی با روش های جدید و با تکنولوژی توسط اساتید کشور ایتالیا طی دو روز در اتحادیه طلاوجواهر تهران برگزار شد.

مهدی طاهر حکاک، نائب رئیس اتحادیه طلاوجواهر تهران در گفتگو با سایت طلا گفت: این دوره آموزشی برای بالابردن سطح علمی ، دانش ری گیری (آزمایشگاه های تعیین عیار طلا) و استفاده بهینه از دستگاه های جدید تعیین عیار کوبلاسیون در اتحادیه طلاوجواهر تهران برگزار شد.

وی اعلام کرد، در این دوره آموزشی از اساتید و تکنیسین های شرکت یوروتکنیک از کشور ایتالیا استفاده شد که این شرکت از نظر استاندار جهانی عیار شناسی در رده بالایی قرار دارد.

حکاک درباره حضور فعال اعضا این اتحادیه دراین دوره آموزشی افزود: در این سمینار آموزشی دو دوره آموزشی برقرار شد که حدود 150 نفر از اعضا و ری گیری های فعال اتحادیه آموزش های لازم عیارشناسی با استانداردهای جهانی را دیدند.

نائب رئیس اتحادیه طلاوجواهر تهران ضمن اعلام حضور فعال خانم ها در این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره آموزشی مشکلات و ایرادات ما در استفاده از دستگاه های کوبلاسیون رفع خواهد شد و امیدواریم پس از این مشکلات و اختلافات یک الی دو خط عیار در بازار تهران برطرف گردد.

وی اظهار داشت: برای صادرات محصولات خود باید، مصنوعاتی را بسازیم که از نظر کیفیت و عیار در جایگاه مطلوبی قرار داشته باشد
شایان ذکر است ، در مراسم پایانی این دوره آموزشی که روز گذشته در اتحادیه طلاوجواهر تهران و با حضور بیات، رئیس موسسه استاندارد استان تهران برگزار شد و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه آموزشی اهدا گردید.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد