اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تقدیر بازاریان تهران در ساماندهی دستفروشان بازار

سایت طلا : جمعی از اصناف بازار تهران از اقدامات اخیر نیروی انتظامی در ساماندهی دستفروشان و دوره گردان بازار تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش سایت طلا، تعدادی از معتمدین و فعالین بازار تهران روز گذشته ضمن حضور در کلانتری 113 بازار تهران، از اقدامات اخیر نیروی انتظامی برای ساماندهی دستفروشان بازار تهران تقدیر و تشکر کردند.

در این جلسه بازاریان صنوف مختلف از اقدام اخير نيروي انتظامي كه در جهت نظم و سامان دادن محل تردد شهروندان و جمع آوري دست فروشان كه معابر بازار تهران را اشغال و تردد را برای کسبه و مشتریان بسیار مشكل كرده بود قدرداني كردند.

در این دیدار مراتب تشکر و قدردانی سازمان بسیج اصناف تهران بزرگ و همچنین حوزه شهید صفارهرندی بسیج اصناف از پرسنل خدوم نیروی انتظامی در تأمین امنیت و رفاه عموم مردم اعلام گردید.

همچنین در این جلسه بر رعایت مغازه داران راسته بازار تهران بر رعایت حریم قانونی خود و عدم تجاوز به مسیر عبور مرور عابران پیاده تأکید شد.

گفتنی است چندی پیش نیروی انتظامی طی طرحی ضمن جمع آوری دستفروشان بازار تهران به منظور جلوگیری از سد معابر عمومی آنان را ساماندهی و مکانی جایگزین را برای آنان مشخص کرد.

بازار تهران قبل از جمع آوری دستفروشان

انتهای پیام

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد