اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
اینوستینگ تحلیل کرد:

قیمت طلا در روزهای آینده تحت تاثیر نشست بانک مرکزی اروپا و آمارهای اشتغال آمریکا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ بر این باورند که قیمت جهانی طلا در هفته آینده بیشتر تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا به خصوص آمارهای اشتغال ماه نوامبر و نشست بانک مرکزی اروپا قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، قیمت طلا در شرایط کنونی نزدیک به پایین ترین سطح خود از فوریه 2010 میلادی رسیده است.

بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در هفته های گذشته تحت تاثیر افزایش احتمالی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر با افت شدیدی روبرو شده است. قیمت طلا در سال 2015 میلادی نیز برای سومین سال متوالی با کاهش مواجه شده است.

قیمت طلا در هفته گذشته با 13.80 دلار کاهش معادل 1.88 درصد افت روبرو شده است این برای ششمین هفته متوالی است که طلا در مسیر نزولی قرار گرفته است.

شاخص ارزش دلار نیز به بالاترین سطح خود از ماه مارس رسیده است. قیمت طلا در ماه نوامبر تاکنون 6 درصد کاهش داشته است. نشست آتی فدرال رزرو قرار است 15 و 16 دسامبر برگزار شود.

گزارش سایت طلا می افزاید، نتایج نشست بانک مرکزی اروپا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش یورو و دلار و قیمت جهانی طلا داشته باشد. روز دوشنبه آمارهای مربوط به فعالیت های صنعتی آمریکا و بخش مسکن منتشر خواهد شد.

سه شنبه چین آمارهای مربوط به بخش خدمات و صنعت را منتشر می کند. بانک مرکزی استرالیا نیز تصمیم خود در خصوص نرخ بهره را اعلام خواهد کرد. رئیس بانک مرکزی انگلیس نیز نشست خبری در خصوص وضعیت سیاست های پولی این کشور برگزار خواهد کرد.

روز چهارشنبه بانک مرکزی اروپا آمارهای مربوط به نرخ تورم را منتشر می کند. موسسه تحقیقات اقتصادی ای دی پی نیز گزارش مربوط به فرصت های شغلی ایجاد شده در بخش خصوصی آمریکا را اعلام می کند. جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا نیز سخنرانی مهمی را خواهد داشت.

بانک مرکزی کانادا نیز نرخ بهره خود را اعلام خواهد کرد. روز پنج شنبه نیز تصمیم بانک مرکزی اروپا برای سیاست های پولی اعلام می شود. جانت یلن بار دیگر سخنرانی مهمی را در واشنگتن انجام خواهد داد.

روز جمعه نیز گزارش مهم وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بیکاری در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد