اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
یوسفیان ملا:

عمر دلار 4 هزار تومانی همچون حباب است/نرخ ارز به طور حتم کاهش می‌یابد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با مقطعی خواندن رشد نرخ ارز، گفت: کاهش نرخ ارز به زودی با پایان یافتن عزیمت مسافران اربعین حسینی به کربلا رخ خواهد داد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به رشد بی سابقه نرخ ارز در بازار، افزایش نرخ ارز به علت بازی دلالان با نرخ ها در روزهای منتهی به سفر مسافران اربعین حسینی بوده است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه افزایش مقطعی نرخ ارز پایداری نداشته و به زودی به قیمت های قبل برخواهد گشت، افزود: افزایش نرخ ارز در صورتی که ریشه اقتصادی داشته باشد روند کاهشی آن بسیار زمان بر خواهد بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رشد نرخ ارز با ریشه های اقتصادی باید با گردش اقتصادی معکوس همراه باشد، تصریح کرد: در حال حاضر هجوم مسافران اربعین حسینی به رشد نرخ ارز در بازار دامن زده که با اتمام این سفر تنظیم بازار را در این زمینه شاهد خواهیم بود.

انتقاد از نوسان مقطعی نرخ ارز

وی با انتقاد از نوسان نرخ ارز به صورت مقطعی، گفت: رشد نرخ ارز همزمان با افزایش سفر به کشور عراق نتیجه عدم مدیریت و برنامه ریزی جهت جلوگیری از نفوذ دلالان و همچنین عدم توزیع ارز متناسب با نیاز است.

وی با بیان اینکه نرخ ارز به طور حتم روند کاهشی را دنبال خواهد کرد، ادامه داد: از این پس شاهد ثبات بیشتر بازار ارز با اتمام سفر اربعین خواهیم بود.

یوسفیان ملا با اشاره به عدم عرضه آزاد ارز در بازار از سوی دولت، گفت: دولت باید عرضه ارز را با پیش بینی های لازم بیشتر کرده تا به این ترتیب کاهش منابع رشد نرخ ارز را رقم نزند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پیش بینی های لازم برای تنظیم بازار ارز از سوی مسئولان صورت نگرفته که این به رشد نرخ ارز و فشار بر مردم منجر شد.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد