اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

بهای جهانی طلا در هفته جاری روندی صعودی خواهد داشت

سایت طلا : نتیجه جدیدترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد و سرمایه گذاران و کارشناسان هنوز نسبت به روند صعودی قیمت طلا امیدوار هستند.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، قیمت طلا روز جمعه با شکستن سطح حمایتی 1080 دلاری برای لحظاتی به کمتر از 1051 دلار در هر اونس رسید.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی آنلاین کیتکو این هفته 859 نفر شرکت کردند که از این تعداد 670 نفر معادل 78 درصد به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند.

139 نفر معادل 16 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت و 50 نفر معادل 6 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا بدون تغییر خواهد بود.

در نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نیز از 37 نفر 14 کارشناس شرکت کرده اند. از این تعداد نیز 8 نفر معادل 57 درصد اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آینده افزایش خواهد یافت.

4 نفر معادل 29 درصد نیز به کاهش قیمت طلا رای داده اند و 2 نفر معادل 14 درصد نیز تاکید کردند قیمت طلا در این مدت بدون تغییر باقی خواهد ماند.

کارشناسان و سرمایه گذارانی که به کاهش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که قیمت طلا طی روزهای آینده تحت فشار ناشی از افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا در نشست دسامبر فدرال رزرو قرار خواهد داشت.

گزارش سایت طلا می افزاید، برخی کارشناسان اقتصادی نیز بر این باورند که در صورت افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست دسامبر، قیمت طلا به زودی به کمتر از 1000 دلار کاهش خواهد یافت.

نشست بانک مرکزی اروپا نیز قرار است هفته آینده برگزار شود و احتمال می رود مقام های بانکی اروپا سیاست های انبساطی پولی بیشتری را اتخاذ خواهند کرد و این مساله به ضرر ارزش یورو و قیمت طلا خواهد بود.

کارشناسان و سرمایه گذارانی که به افزایش قیمت طلا رای داده اند بر این باورند که تنش های سیاسی بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش احتمالی قیمت طلا خواهد داشت.

کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر نیز می تواند موجب افزایش تقاضا و قیمت این فلز زرد شود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد