اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیل تکنیکال نشان داد:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1050 تا 1094 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا آمارهای اقتصادی این کشور و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، با شکسته شدن سطح حمایتی 1080 دلاری در روزهای اخیر فشار زیادی بر قیمت طلا وارد می شود.

بر اساس این گزارش بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر برای نخستین بار از سال 2006 میلادی نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله به ضرر قیمت جهانی طلا و به نفع ارزش دلار خواهد بود.

انتشار آمارهای مثبت اقتصادی در آمریکا نیز احتمال افزایش نرخ بهره در نشست آتی فدرال رزرو را بیشتر کرده است. شاخص ارزش دلار آمریکا نیز به بالاترین سطح در 8 ماه اخیر رسیده است.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1066 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1058 و سپس 1050 دلار کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1081 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت تا 1089 و سپس 1094 دلار افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد