اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
شرکت معدنی استرالیا هشدار داد:

طلا باید برای روبرو شدن با دوران سخت تری آماده شود

شرکت اوولوشن ماینینگ دومین شرکت بزرگ تولید کننده طلای استرالیا هشدار داد: قیمت طلا که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 درصد کاهش پیدا کرده باید برای دوران سخت تری آماده شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از بلومبرگ، "جیک کلین" رئیس شرکت معدنی اوولوشن ماینینگ استرالیا در سخنانی تاکید کرد: اگر شما به من افزایش نرخ تورم در اقتصاد جهان را نشان دادید من هم به شما افزایش قیمت طلا را نشان خواهم داد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: قیمت طلا از ابتدای سال 2015 تاکنون بیش از 10 درصد کاهش داشته و به نظر من طلا باید برای دوران سخت تری آماده شود. این برای سومین سال متوالی است که قیمت طلا با کاهش همراه شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: هیچ نشانه ای از کاهش ارزش دلار آمریکا وجود ندارد و این مساله فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا و سایر کالاها وارد خواهد کرد.

نشست آتی فدرال رزرو آمریکا قرار است روزهای 15 و 16 دسامبر برگزار شود. گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره آمریکا بیشتر شده و این مساله ارزش دلار را تقویت کرده است.

امروز چهارشنبه قرار است متن مذاکرات نشست اکتبر فدرال رزرو آمریکا نیز منتشر شود. این گزارش می تواند تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره آمریکا تا پایان امسال را روشن کند.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد