اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تقویت ارزش دلار قیمت طلا را به پایین ترین سطح در 6 سال گذشته کاهش داد

سایت طلا : به دنبال ادامه روند صعودی ارزش دلار آمریکا و گمانه زنی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا در نشست دسامبر، قیمت جهانی طلا به پایین ترین سطح خود در 6 سال اخیر رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز ، قیمت هر اونس طلا امروز چهارشنبه با 0.3 درصد کاهش به کمتر از 1067 دلار رسیده است. قیمت طلا شب گذشته نیز در بازار نیویورک به کمتر از 1065 دلار رسیده بود که این پایین ترین قیمت از فوریه 2010 میلادی به شمار می رود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در 14 روز گذشته به طور متوالی با کاهش روبرو شده است. انتظارات مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا برای نخستین بار از سال 2006 میلادی فشار زیادی بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.

آمارهای منتشر شده نشان می دهد که نرخ تورم آمریکا طی ماه اکتبر با افزایش نسبی روبرو شده و این مساله احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تقویت کرده است.

در پی ادامه تهدیدات تروریستی در اروپا مقام های آلمانی شب گذشته بازی دوستانه فوتبال بین تیم های آلمان و هلند را لغو کردند.

ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی به بالاترین سطح خود در 7 ماه اخیر رسیده است. انتشار متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا و آمارهای مهم اقتصادی چین و آمریکا می تواند بر قیمت طلا در کوتاه مدت موثر باشد.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد