اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سکه در مسیر کاهش قیمت

سایت طلا : سکه در روزهای گذشته نوساناتی را شاهد بود که به افت سکه بهار آزادی منجر و ارزش آن بعد از ده روز مجدداً وارد کانال 930 هزار تومان شد.

به گزارش سایت طلا، در روز گذشته بازار سکه با روند کاهشی که ناشی از طلای جهانی بود، از ارزش سکه بهار آزادی 6 هزار تومان کسر و بهای آن بر 937 هزار تومان قرار گرفت و این در حالی است که ارزش این سکه در آخرین روز هفته ی قبل نیز افت قابل توجهی را تجربه کرد.

در روز یکشنبه ی گذشته با تغییرات محدود دلار، دامنه ی نوسانات سکه در بازار غیر رسمی کاهش یافت. اما با وجود ثبات نسبی دلار، سکه ها رشد اندکی را شاهد بودند که ربع و سکه طرح قدیم 5 و 3 هزار تومان تقویت شدند.

بازار سکه به طور سنتی تا شب سوم امام تعطیل است و حجم معاملات به این دلیل بسیار کاهش می یابد و حتی در روز دوشنبه رشد دلار نتوانست تغییر خاصی را در سکه بهار آزادی ایجاد کند و حتی ربع و سکه طرح قدیم بخشی از افزایش روز گذشته را از دست دادند.

البته نیم سکه در این روز 1 هزار تومان افزایش یافت.

در پایان معاملات روز دوشنبه ارزش سکه بهار آزادی و نیم سکه در بازار غیر رسمی بر 943 و 471 هزار تومان و ربع وسکه 1 گرمی بر 247 و 169 هزار تومان قرار گرفت.

فعالان بازار سکه با پایان یافتن دهه ی اول ماه محرم انتظار بهبود نسبی معاملات را دارند که در روز سه شنبه حجم معاملات در بازار افزایش یافت و سکه ها با توجه به ثبات نسبی اونس، از نوسانات دلار اثر پذیرفتند و ارزش سکه بهار آزادی به 945 هزار تومان رسید.

گزارش سایت طلا حاکیست، روز چهارشنبه بازار سکه هم جهت با تحرکات دلار نوساناتی را شاهد بود و ارزش سکه تمام بهار آزادی با 9 هزار تومان رشد وارد مرز قیمتی 950 هزار تومان شد و بر بهای 954 هزار تومان قرار گرفت، مرزی که سکه از 25 مهر ماه آن را تجربه نکرده بود.

روز پنج شنبه بازار سکه تحت تأثیر ریزش اونس افت 11 هزار تومانی سکه ی تمام بهار آزادی را شاهد بود که افت دلار داخل نیز در این امر بی تأثیر نبود. اما با این وجود روند هفتگی سکه افزایش نسبی را به ثبت رساند.

در غروب روز پنجشنبه قیمت هر قطعه نیم و ربع سکه بر 472 و 250 هزار تومان و سکه 1 گرمی بر بهای 170 هزار تومان قرار گرفت.

گفتنی است، بازار سکه در حالی روز گذشته متأثر از اونس در مسیر کاهشی گام برداشت که سمت و سوی دلار افزایشی بود و با توجه به آینده ی مبهم اونس و غیر قابل پیش بینی بودن دلار، تغییرات سکه در روزهای آینده چندان مشخص نیست.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد