اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

افت 8 هزار تومانی نرخ سکه/ دلار در مسیر کاهش

سایت طلا: همزمان با کاهش قیمت طلای جهانی و افت نرخ دلار آزاد بهای طلا و سکه نیز امروز شنبه در بازار تهران سیر کاهشی را در پیش گرفت.

به گزارش سایت طلا، منحنی نمودار قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز (شنبه 25 مهرماه) کاهش را نشان می دهد، این در حالی است که بهای طلا در بازار جهانی و نرخ دلار آزاد نیز کاهش یافته است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز شنبه در بهای 949 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز پنجشنبه 8 هزار تومان افت داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز با افت 4 هزار و 600 تومانی 418 هزار و 200 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 96 هزار و 500 تومان قیمت خورده که نسبت به روز پنجشنبه یکهزار و 100 تومان کاهش یافته است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 474، 253 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه سه هزار تومان ، نرخ سکه گرمی و بهای ربع سکه هر کدام نسبت به روز پنجشنبه دو هزار تومان پایین آمده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت 19 تومانی نسبت به روز پنجشنبه 3457 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز با افت30 تومانی در صرافی ها به 3955 تومان رسیده و هر درهم با رشد دو تومانی 952 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی با تقویت ارزش دلار قیمت طلا در روز جمعه کاهش یافت و از بالاترین رقم 3 ماه و نیم اخیر فاصله گرفت، اما به دلیل رشد قیمت های جلسات گذشته به دلیل کاهش احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا در سال جاری میلادی، هفته ای افزایشی را پشت سر گذاشت.

هر اونس طلا در بازار جهانی روز گذشته در سطح 1178 دلار و 70 سنت به معاملات هفته پایان داد.

بر اساس گزارش سایت طلا، تحلیلگر کامرزبانک اعلام کرد:هنوز در مورد افزایش یا عدم افزایش نرخ بهره در بازار بلاتکلیفی وجود دارد. تازمانی‌که شاهد نخستین افزایش نرخ بهره یا حداقل اعلام آن باشیم، طلا تحت فشار می‌ماند.

یک تحلیلگر بازار طلا گفت: با توجه به اینکه هیچ نشست یا صورت مذاکراتی مربوط به فدرال رزرو وجود نخواهد داشت که بتواند واقعا ارزش دلار را تغییر دهد، رشد زیاد قیمت برای طلا در هفته جاری نخواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد