اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگران موسسه مالی اسکاتیا موکاتا:

موضع محتاطانه فدرال ررزو آمریکا به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری اسکاتیا موکاتا بر این باورند که متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو آمریکا نشان می دهد که سیاستگذاران پولی آمریکا برای افزایش نرخ بهره محتاط هستند و این مساله در نهایت به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، انتشار آمارهای ناامید کننده وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و کار در ماه سپتامبر ، موجب شده است تا مقام های فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره در شرایط کنونی احتیاط بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اسکاتیا موکاتا تاکید کردند که متن مذاکرات نشست اخیر فدرال رزرو نشان می دهد که مسیر روشنی برای افزایش نرخ بهره آمریکا تا پایان امسال وجود ندارد و این مساله موجب افزایش نسبی قیمت طلا در بازارهای بین المللی شده است.

به دنبال انتشار متن مذاکرات فدرال رزرو آمریکا شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی با کاهش روبرو شد و این مساله افزایش شاخص سهام در بازارهای آسیایی را در پی داشته است.

تحلیلگران ای ان زد بانک نیز اعلام کردند: فدرال رزرو آمریکا هنوز نگران کاهش رشد اقتصادی این کشور و افت نرخ تورم طی ماه های آینده است. نوسانات شدید بازارهای مالی جهان طی هفته های اخیر نیز به نگرانی بزرگی برای مقام های فدرال رزرو تبدیل شده است.

انتهای پیام /

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد