اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیف به اجلاس صندوق بین‌المللی پول رفت/ دیدار با مدیر عامل صندوق بین‌المللی پول

رییس کل بانک مرکزی به منظور شرکت در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی که به میزبانی کشور پرو برگزار می‌شود، به شهر لیما عزیمت کرد.

این اجلاس که در روزهای 17 تا 19 مهر برگزار می شود، فرصتي براي گردهمايي نمایندگان نهادهای پولی و مالی کشورهای مختلف است که نمایندگان ایران نیز با روسای کل بانک‌های مرکزی آلمان، فرانسه، هند، ایتالیا، افعانستان و ایالات متحده عربی به طور جداگانه دیدار کنند.


در اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی رؤساي کل بانک‌هاي مرکزي و وزراي دارايي کشورها و فعالان اقتصادی از بانک‌ها و موسسات مالي گرد هم می‌آیند تا درباره مهمترین مسائل اقتصاد جهانی با یکدیگر گفت و گو و تبادل نظر کنند و به نظر می‌رسد در حاشیه این دیدارها، راهکار‌های اجرایی سازی رفع تحریم‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


از دیگر برنامه‌های سیف می‌توان به ملاقات‌ با خانم کريستين لاگارد، مدیر عامل صندوق بين‌المللي پول و ساير مقامات اين صندوق و همچنين شرکت در جلسه روسا و وزراي گروه 24 اشاره کرد.


گروه 24 متشکل از 24 کشور درحال توسعه است که همه ساله مواضع خود را در امور پولی و مالی بین‌المللی هماهنگ می‌کنند.


کشورهای گروه 24 شامل ایران، پاکستان، فیلیپین، سریلانکا، سوریه، لبنان از آسیا و کشورهای برزیل، آرژانتین، مکزیک، ونزوئلا، کلمبیا، پرو، گواتمالا، ترینادا و توباکو از آمریکای لاتین و آفریقای جنوبی، مصر، الجزایر، نیجریه، کنگو، ساحل عاج و غنا از منطقه آفریقا می‌شود که کشورهای چین، عربستان و مراکش به‌عنوان ناظر در این اجلاس حضور دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد