اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
استراتژیست ارشد بازار طلا :

قیمت طلا تحت تاثیر افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا با افت بیشتری همراه خواهد شد

سایت طلا : یک پیش بینی کننده ارشد تحولات بازار طلا تاکید کرد؛ بازار جهانی طلا تا پایان امسال تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا قرار خواهد داشت و قیمت طلا با نوسانات بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، بارناباس گان تحلیلگر و استراتژیست موسسه او سی بی سی تصریح کرد : به نظر من قیمت جهانی طلا تا پایان سال 2015 میلادی به کمتر از 1050 دلار خواهد رسید که علت اصلی آن نگرانی های سرمایه گذاران بین المللی نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا خواهد بود.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش خواهد داد و این مساله می تواند موجب افت قیمت طلا تا سطح 1050 دلار در هر اونس شود.

بارناباس گان پیش بینی کرد که روند قیمت طلا در سال 2016 میلادی نیز نزولی و ضعیف خواهد بود و احتمالا با افت 10 درصدی روبرو شده و به کمتر از 950 دلار در هر اونس خواهد رسید.

بهبود اوضاع اقتصادی جهان طی سال آینده موجب کاهش تقاضا برای طلا خواهد شد و افزایش نرخ بهره فدرال رزرو نیز موجب افزایش ارزش دلار و افت قیمت طلا می شود.

وی در خصوص قیمت نفت نیز پیش بینی کرد: قیمت هر بشکه نفت آمریکا بین 45 تا 50 دلار و نفت برنت نیز تا پایان امسال بین 50 تا 55 دلار خواهد بود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد