اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

ادامه رشد بهای سکه در بازار/ دلار3500تومان

سایت طلا: بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران به تبعیت از افزایش نرخ طلای جهانی و دلار آزاد روند صعودی به خود گرفته است.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه و طلا در بازار امروز (چهارشنبه 15 مهر ماه) در حالی افزایش یافته که بهای طلا در بازار جهانی و نرخ دلار آزاد نیز رشد کرده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 934 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 5 هزار تومان رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با افزایش 2 هزار و 300 تومانی 414 هزار و 900 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 95 هزار و 700 قیمت خورده که نسبت به روز سه شنبه رشد 500 تومانی را شاهد بوده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 470، 257 و 171 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه در مقایسه با روز سه شنبه ثابت و بدون تغییر باقی مانده اما بهای ربع سکه دو هزار تومان پایین آمده و سکه گرمی یکهزار تومان بالا رفته است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با رشد 15 تومانی نسبت به روز سه شنبه 3500 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با رشد 5 تومانی به 3935 تومان رسیده و هر درهم با رشد 2 تومانی 954 تومان معامله می شود.

و اما در بازارهای جهانی بهاي اونس طلا امروز چهارشنبه به دنبال انتشار آمارهاي نااميدکننده اقتصاد آمريکا بار ديگر روند صعودي به خود گرفت و به بالاترین سطح در بیش از یک هفته اخیر رسید.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1147 دلار و 50 سنت داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، از آنجا که فدرال رزرو در مدت باقي مانده از سال 2015 دو نشست ديگر برگزار خواهد کرد، احتمال افزايش نرخ بهره در اين نشست ها فشار زيادي را بر بهاي طلا وارد کرده است.

همچنين به اعتقاد کارشناسان و تحليلگران اقتصادي، نگراني هاي مربوط به اوضاع اقتصادي چين مي تواند تاثير منفي شديدي بر رشد اقتصادي جهان و تحولات طلا داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد