اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
رئیس موسسه تحقیقاتی سکولار اینوستور:

قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1102 تا 1152 دلار در نوسان خواهد بود

سایت طلا : رئیس موسسه تحقیقات اقتصادی سکولار اینوستور تاکید کرد: با توجه به افزایش ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر این احتمال وجود دارد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت با افزایش بیشتری روبرو شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی مارکت واچ ، میزان ذخایر طلای صندوق اس پی دی آر به بیش از 689 تن رسیده است که این بالاترین رکورد در دو ماه اخیر به شمار می رود.

بر اساس این گزارش میزان ذخایر طلای این صندوق نسبت به یک ماه گذشته بیش از یک درصد افزایش داشته و به بالاترین سطح از 21 جولای رسیده است.

تاکی ساکلانوس رئیس موسسه تحقیقاتی سکولار اینوستور در این باره گفت : سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1102 دلار و سطح مقاومتی آن نیز 1152 دلار خواهد بود.

قیمت جهانی طلا پس از انتشار گزارش اخیر وزارت کار آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده ولی هنوز نتوانسته سطح مقاومتی 1140 دلاری را بشکند.

وی افزود : اگر گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تغییر کند، این مساله در نهایت به نفع قیمت طلا خواهد بود . یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت طلا در کوتاه مدت میزان ذخایر طلای صندوق های بزرگ سرمایه گذاری جهان خواهد بود.

مارک اوبایرن تحلیلگر ارشد موسسه گلدکور نیز گفت: قیمت طلا معمولا در تابستان با کاهش روبرو می شود و این احتمال وجود دارد که تا پایان امسال به بیش از 1300 دلار برسد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد