اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

نرخ سکه رشد کرد/ قیمت دلار ثابت ماند

سایت طلا: در پی افزایش قیمت طلای جهانی، بهای طلا و سکه امروز شنبه در بازار تهران نسبت به روز پنجشنبه با رشد مواجه شده است.

به گزارش سایت طلا، منحنی نمودار قیمت سکه و طلا در بازار تهران امروز (شنبه 11 مهرماه) افزایش را نشان می دهد، این در حالی است که بهای طلا در بازار جهانی نیز تقویت شده اما نرخ دلار آزاد ثابت و بدون تغییر مانده است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز شنبه در بهای 922 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز پنجشنبه 7 هزار و 500 تومان رشد داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار امروز با رشد سه هزار و 300 تومانی 409 هزار و 800 تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 94 هزار و 600 تومان قیمت خورده که نسبت به روز پنجشنبه 600 تومان افزایش یافته است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 470، 260 و 170 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه و ربع سکه هرکدام 4 هزار تومان بالا رفته، اما بهای سکه گرمی نسبت به روز پنجشنبه ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا بدون تغییر محسوسی نسبت به روز پنجشنبه 3460 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز با افت دو تومانی در صرافی ها به 3903 تومان رسیده و هر درهم بدون تغییر 947 تومان معامله می شود.

و اما در بازار جهانی قیمت طلا در معاملات آخرین روزکاری به علت انتشار آمارهای ضعیف‌تر از انتظار مشاغل آمریکا که انتظار برای افزایش نرخ بهره بانکی این کشور را تضعیف کرد، 2 درصد افزایش یافت.

هر اونس طلا در بازار جهانی روز گذشته در سطح 1139 دلار و 40 سنت به معاملات هفته پایان داد.

بر اساس گزارش سایت طلا، بسیاری از تحلیلگران اکنون که آمار اشتغال ضعیف، انتظارات را درباره زمان افزایش نرخهای بهره تغییر داده است، خوش بینی بیشتری به طلا و سایر فلزات ارزشمند دارند.

و بسیاری از آنها اظهار می‌کنند نه تنها احتمال افزایش نرخهای بهره در اکتبر کاملا منتفی است بلکه تصویب این اقدام در نشست دسامبر بانک مرکزی هم بعید به نظر می‌رسد.

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد