اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

بازار طلا باید گزارش مثبت وزارت کار آمریکا آماده باشد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا نمی تواند در سه ماه چهارم پایانی 2015 میلادی روندی صعودی داشته باشد و علت اصلی آن نیز بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا به خصوص بازار اشتغال خواهد بود.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، در حالی که قرار است گزارش جدید وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بیکاری طی ماه سپتامبر به زودی منتشر شود، تحلیلگران اقتصادی معتقدند که بازار طلا باید برای گزارش مثبت بازار کار آمریکا آماده شود.

بر اساس این گزارش جسیکا فانگ تحلیلگر ارشد موسسه بی ام او تاکید کرد: حتی انتشار گزارش ناامید کننده وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت اشتغال و بازار کار نیز نمی تواند در شرایط کنونی موجب قیمت طلا را تقویت کند چرا که این مساله نخواهد توانست گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را تا حد زیادی تغییر دهد.

وی افزود: فکر می کنم اگر اقتصاد آمریکا طی ماه سپتامبر تنها 100 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد این مساله بتواند بازارهای بین المللی را شوکه کند و تاثیر مثبت زیادی بر قیمت طلا داشته باشد.

فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر تصمیم گرفت تا نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کند. فدرال رزرو تا پایان امسال دو نشست دیگر در ماه های اکتبر و دسامبر خواهد داشت.

نظرسنجی کیتکونیوز نشان می دهد که اقتصاد آمریکا طی ماه سپتامبر بیش از 200 هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.

به نظر می رسد در صورت انتشار آمارهای مثبت بازار اشتغال در آمریکا قیمت جهانی طلا با افت بیشتری روبرو خواهد شد. تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری سی ام سی مارکتس نیز اعلام کردند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1112 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود، سرمایه گذاران بیشتری اقدام به فروش ذخایر طلای خود خواهند کرد.

گزارش سایت طلا حاکیست، برخی فعالان بازار طلا نیز پیش بینی کرده اند که قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1100 تا 1120 دلار در نوسان خواهد بود. شکسته شدن سطح مقاومتی 1120 دلاری نیز موجب خواهد شد تا قیمت طلا با افزایش بیشتری روبرو شود.

تحلیلگران بازار طلا هشدار می دهند که در شرایط کنونی سرمایه گذاران باید منتظر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا باشند تا در خصوص سرمایه گذاری در بازار طلا تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد