اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
در آخرین هفته مهر ماه؛

نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۵ برگزار می‌شود

سی و پنجمین دوره نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس با حضور نمایندگانی از قاره‌های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا، ۲۶ تا ۳۰ مهر ماه سال جاری در شهر دوبی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این نمایشگاه که از سال 1981 میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی برگزار می‌شود به گونه‌ای رشد و توسعه یافته تا بتواند یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای مرتبط با فناوری روز دنیا باشد.

نمایشگاه امسال که به عرضه محصولات مختلف در زمینه‌های گوناگون نظیر مراکز داده، وسایل هوایی بدون سرنشین، چاپ سه بعدی، روبات‌ها، تکنولوژی صوتی، لوازم جانبی، بازی‌های رایانه‌ای،سخت‌افزار و نرم‌افزار،خدمات اینترنت، خدمات فناوری و لپ‌تاپ خواهد پرداخت، سه بخش اصلی اینترنت اشیاء (IOT)، جلسات هوشمند و نوآوری‌ها را پوشش می‌دهد.

از اهداف حضور بازدیدکنندگان می‌توان به خرید و ارائه سفارش‌های جدید، آشنایی با فناوری و دستاوردهای جدید، شناسایی عرضه کنندگان جدید، دیدار با عرضه کنندگان دولتی، تحقیق در مورد گزینه‌های مختلف خرید، توسعه کسب‌و‌کار و حضور در کنفرانس جهانی جی‌تکس اشاره کرد.

خریداران منطقه‌ای و بین‌المللی، مدیران اجرایی، فناوری اطلاعات، تدارکات، فروش و بازاریابی در بخش‌های دولتی، نفت‌و‌گاز، حمل‌و‌نقل و لجستیک، توزیع کنندگان کالا، بانکداری و امور مالی، بهداشت و درمان، بیمارستان‌ها، آموزش، هتل‌داری و ساخت‌و‌ساز مخاطبان این رویداد مهم جهانی را تشکیل می‌دهند که می‌توانند ضمن آشنایی با تجهیزات متصل به اینترنت، در جلسات هوشمندی که در آن آخرین و بروزترین دستاوردها و تکنولوژی‌های مورد نیاز بازدیدکنندگان در مکان‌های طراحی شده خاص به نمایش در می‌آید نیز شرکت کنند.

جذابیت اصلی جی‌تکس 2015 را می‌توان ارائه فناوری‌های جدید جهان در این رویداد دانست. روباتیک در 5 روز، در فضای باز نمایشگاهی، نمایشی زنده توسط نمایشگرهای اتوماتیک، تکنولوژی آینده را در 3 بخش کلیدی ارائه می‌کند. مخاطبان می‌توانند در جلسات هوشمند برای به کارگیری علم روباتیک در اینترنت اشیاء، تکنولوژی گوشی‌های هوشمند و زیرساخت آینده روباتیک سیار شرکت کنند.

جی‌تکس 2015 همچنین فرصتی مناسب را برای تولیدکنندگان هواپیمای بدون سرنشین در بزرگترین رویداد زنده منطقه‌ای پیشنهاد می‌دهد.

صنعت چاپ سه بعدی با حدود 59 درصد رشد سالانه تا سال 2017 در سطح جهان، در حال ایجاد تحول در صنایع مختلف از جمله تولید، پزشکی، معماری، هوافضا، آموزش و غیره است.

جی‌تکس 2015 مزایا و کاربرد تجاری چاپ سه بعدی را از طریق برگزاری جلسات اختصاصی کارشناسی به نمایش می‌گذارد.

از آنجایی که بخش دولتی و خصوصی جهان در حال جمع‌آوری دانش چاپ سه بعدی است، دوبی نیز نسبت به ساخت اولین و کامل‌ترین ساختمان اداری جهان با ارتفاع 6 متر، بوسیله چاپ سه بعدی اقدام کرده است.

همچنین شرکت‌های پیشرو در صنعت چاپ سه بعدی، راه‌حل‌هایشان را برای مسئولین کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا در جی‌تکس به نمایش در می‌آورند.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد