اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دعوت از اتحادیه های سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه طلا و جواهر کیش

سایت طلا: مسئول برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر کیش با دعوت از تمامی اتحادیه های سراسر کشور در اولین نمایشگاه طلا و جواهر کیش خواستار مشارکت حداکثری اعضای این صنف در این نمایشگاه شد.

محمود بندرچی مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن عضو انجمن صنفی برگزارکنندگان نمایشگاه بین المللی ایران در گفت و گو با سایت طلا درخصوص نمایشگاه طلا و جواهر کیش گفت: اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ های زینتی در تاریخ 5 الی 8 آبان ماه سال 94 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مشارکت کنندگان و اتحادیه های دعوت شده به این نمایشگاه اظهار کرد: اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ های زینتی کیش با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با حمایت و مشارکت اتاق اصناف ایران، کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و دعوت از اتحادیه تولیدکنندگان طلا و جواهر کشور، اتحادیه طلا و جواهر تهران، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، تبریز و همدان، سایت زرین، طلانیوز، اونس، مجله طلا و جواهر و دیگر ارگان ها و تشکل های همسو برگزار می شود.

بندرچی با بیان اینکه خواهان حضور حداکثری و مشارکت جمعی فعالان سه حوزه ابزار و ماشین آلات، ادوات و تجهیزات، ساخت و تولید و فروش و بازرگانی طلا و جواهر در کشور است، افزود: امیدوار هستیم با کمک کلیه دلسوزان و دست اندرکاران بتوانیم نمایشگاهی اثربخش و تاثیرگذار در منطقه آزاد تجاری کیش و در جهت اعتلا و رشد صنعت طلا و جواهر برگزار نماییم و این عنوان را در تقویم رویدادهای مهم نمایشگاهی منطقه ثبت نماییم.

وی ضمن دعوت از متقاضیان و فعالان و اتحادیه طلا و جواهر کل کشور از آنها خواست تا با استفاده از این فرصت مناسب در این رویداد تخصصی حضور یافته و بر غنای این نمایشگاه و صنف بیفزایند.

مسئول برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر کیش خاطرنشان کرد: شرایط مطلوب برای اسکان تمامی هیئت مدیره های اتحادیه های طلا و جواهر سراسر کشور و اعضای محترم آنها پیش بینی شده است و مدیرت شرکت رستاک پادویژن با شماره تماس 09121176930آماده استفاده از نظرات و پیشنهادات ارزنده فعالان این صنف می باشد.

برای پیش ثبت نام در این نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد