اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
نظرسنجی کیتکو نشان داد:

قیمت جهانی طلا در این هفته با افزایش بیشتری روبرو می شود

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازار نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی روزهای آینده با افزایش بیشتری مواجه خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، قیمت طلا پس از افزایش چشمگیر در روز پنج شنبه طی هفته ای که گذشت با افزایش حدود 0.5 درصدی روبرو شده است. این برای دومین هفته متوالی است که قیمت طلا با افزایش مواجه شده است.

بر اساس این گزارش در نظرسنجی آنلاین این هفته کیتکو نیوز 301 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد 154 نفر معادل 51 درصد به افزایش قیمت طلا در کوتاه مدت رای داده اند.

در عین حال 112 نفر معادل 37 درصد نیز بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده با کاهش روبرو خواهد شد و 35 نفر معادل 12 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

گزارش سایت طلا می افزاید، نظرسنجی هفته گذشته نشان می داد که 57 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی آنلاین به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. از 35 کارشناس ارشد اقتصادی نیز 19 نفر در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند.

از این تعداد نیز 10 نفر معادل 53 درصد کارشناسان به افزایش قیمت طلا رای داده اند. 7 کارشناس اقتصادی معادل 37 درصد نیز اعلام کردند قیمت طلا طی هفته آینده با کاهش روبرو خواهد شد و 2 نفر معادل 11 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا بدون تغییر باقی خواهد ماند.

هفته گذشته 75 درصد تحلیلگران اقتصادی به افزایش قیمت طلا رای داده بودند. برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که قیمت طلا در روزهای آینده غیر قابل پیش بینی خواهد بود و بین نگرانی های مربوط به کاهش تورم و اوضاع نابسامان اقتصاد جهانی در نوسان خواهد بود.

احتمال تعطیلی دولت آمریکا به علت عدم افزایش سقف بدهی ها نیز می تواند عامل مثبتی برای قیمت طلا به شمار رود. برخی کارشناسان نیز بر این باورند که علی رغم اظهارات اخیر رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر احتمال افزایش نرخ بهره تا پایان امسال، فدرال رزرو هنوز برای افزایش نرخ بهره تمایل چندانی ندارد و این مساله نیز می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت طلا داشته باشد.

به اعتقاد تحلیلگران بازار طلا قیمت این فلز زرد طی هفته های آینده به شدت تحت تاثیر گمانه زنی های مربوط به نرخ بهره آمریکا قرار خواهد داشت.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد