اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
موسسه تی دی اس:

احتمال تعطیلی دولت آمریکا می تواند بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا موثر باشد

سایت طلا : تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری تی دی اس تاکید کردند: احتمال تعطیلی مجدد دولت آمریکا به خاطر کمبود منابع مالی و بودجه به بیش از 55 درصد رسیده و این مساله می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت جهانی طلا داشته باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکونیوز، شمارش معکوس برای تعطیلی مجدد دولت آمریکا تا اول اکتبر آغاز شده و بانک تی دی اس پیش بینی کرده است که احتمال تعطیلی دولت آمریکا به بیش از 55 درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش موسسه تی دی اس اعلام کرده است که این بار احتمال دستیابی کنگره و کاخ سفید به توافق نهایی برای افزایش سقف بدهی و کسری بودجه کمتر از گذشته است و این مساله احتمال تعطیلی دولت آمریکا را افزایش داده است.

دولت آمریکا در سال 2013 میلادی به علت کمبود منابع مالی و بودجه به مدت 16 روز تعطیل شد که این سومین تعطیلی طولانی دولت آمریکا در تاریخ به شمار می رود.

حتی اگر دولت و کنگره بتوانند به توافقی برای جلوگیری از تعطیلی دولت دست یابند، این یک راهکار موقت خواهد بود و دولت آمریکا بار دیگر طی ماه های آینده با چالش های جدی روبرو خواهد شد.

موسسه تی دی اس بر این باور است که احتمال دستیابی به توافق بلند مدت بین کنگره و دولت آمریکا برای جلوگیری از تعطیلی بخش های مختلف دولتی تنها یک درصد است.

گزارش سایت طلا می افزاید، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که تعطیلی احتمالی دولت آمریکا می تواند تاثیر منفی زیادی بر روند رشد و رونق اقتصادی شکننده و بی ثبات این کشور داشته باشد و ارزش دلار را به شدت متاثر کند.

از سوی دیگر تعطیلی احتمالی دولت آمریکا می تواند بر تصمیم فدرال رزرو برای افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره طی ماه های آینده نیز تاثیرگذار باشد. فدرال رزرو آمریکا تا پایان امسال 2 نشست دیگر در ماه های اکتبر و دسامبر خواهد داشت.

سقف بدهی های 18.113 تریلیون دلاری آمریکا باید افزایش یابد و در غیر این صورت بخش هایی از فعالیت دولت تعطیل خواهد شد. به نظر می رسد تحولات مربوط به تعطیلی دولت آمریکا و اختلافات کنگره و کاخ سفید طی روزهای آینده تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و در نتیجه قیمت طلا خواهد داشت.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد