اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
سایت طلا گزارش می دهد//

فرود بهای سکه و دلار در بازار

سایت طلا : بهای طلا و سکه امروز چهارشنبه در بازار تهران به تبعیت از افت نرخ طلای جهانی و قیمت دلار آزاد با کاهش مواجه شد.

به گزارش سایت طلا، قیمت سکه و طلا در بازار امروز (چهارشنبه 11 شهریور ماه) کاهش یافته، این در حالیست که بهای طلا در بازار جهانی و نرخ دلار آزاد نیز سیر نزولی است.

بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان مبادلات امروز چهارشنبه در بهای 922 هزار 500 تومان به فروش رسید که نسبت به روز سه شنبه 3 هزار و 500 تومان کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، هر مثقال طلای 17 عیار نیز امروز با افت یکهزار و 300 تومانی 410 هزار تومان داد و ستد شد. هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت نیز 94 هزار و 600 تومان قیمت خورده که نسبت به روز سه شنبه افت 300 تومانی را شاهد بوده است.

گزارش سایت طلا حاکیست، امروز قیمت هر قطعه نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر کدام به ترتیب 472، 262 و 172 هزار تومان معامله شده است.

امروز نرخ نیم سکه ، ربع سکه و سکه گرمی در مقایسه با روز سه شنبه ثابت و بدون تغییر باقی مانده است.

در همین حال در بازار ارز هر دلار آمریکا با افت 2 تومانی نسبت به روز سه شنبه 3416 تومان عرضه می شود. هر یورو امروز در صرافی ها با رشد 12 تومانی به 3878 تومان رسیده و هر درهم با افزایش 3 تومانی 940 تومان معامله می شود.

و اما در بازارهای جهانی در حالی که اشتها برای خرید طلا به‌دلیل افزایش ارزش دلار، و به‌رغم افت شاخص‌ها در بورس‌های آسیایی کاهش یافته، قیمت طلا امروز چهارشنبه ثابت بود و احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا حکایت از وجود ریسک کاهشی در بازار دارد.

هر اونس طلا در بازار جهانی امروز در محدوده 1140 دلار و 30 سنت داد و ستد می شود.

بر اساس گزارش سایت طلا، یک تحلیلگر اقتصادی اعلام کرد به‌رغم افت سه‌درصدی شاخص‌ها در بورس آمریکا در روز سه‌شنبه، قیمت طلا نتوانسته از سطح مقاومت 1145 دلار عبور کند.

و این امر نشان می‌دهد که در کوتاه‌مدت، چه بازار بورس افت کند و چه رشد کند، قیمت طلا قصد ندارد به بالای 1145 دلار صعود کند و نیاز به یک عامل قوی‌تر نظیر آمار بسیار ضعیف از بازار کار آمریکا در جمعه این هفته است تا قیمت‌ها به‌میزان قابل توجهی افزایش یابد..

انتهای پیام

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد