اونس طلا2322.73
مظنه15,366,000
18 گرم3,547,200
ارزش سکه34,619,598
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000
جعفرزاده ایمن آبادی از توزیع 1430 سکه طلا در یک وزارتخانه دولت دهم می گوید:

مدعیان‌پاکدستی به شیوه قاجار سکه‌های طلا بذل و بخشش کردند/ به‌نام ایثارگران به‌کام ...

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از دولتمردان گذشته رفتار قجری داشتند، گفت: برخی ها مانند قجری ها سکه را در سینی پخش می کردند که باید با آنها برخورد شود تا هوس بازگشت به حکومت را نداشته باشند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به خریداری شدن 1430 سکه طلا در دوران وزارت کامران دانشجو در وزارت علوم، گفت: متاسفانه در سیستم دولت های گذشته شاهد بذل و بخشش هایی بودیم که اگر با آنها برخورد نشود قطعا در دولت های بعدی تکرار می شود.

رفتار قجری برخی مسئولان

نماینده مردم رشت در مجلس نهم شورای اسلامی با انتقاد از خرید 1430 سکه طلا، عنوان کرد: در سنوات گذشته وزرایی داشتیم که عین دوران قاجار رفتار می کردند. سکه های طلا را در سینی می ریختند و آن را در مجالس و جشن ها جلوی افراد نگه می داشتند تا هر کس سکه ای بردارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه رفتار قجری تناسبی با سیستم کشور ما ندارد، توضیح داد: در کشوری که قرار است بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی اداره شود و با تحریم های ظالمانه مواجه است همچنین از سوی دیگر با نرخ بیکاری بالا و سرانه در آمدی پایین افراد جامعه رو به رو است، چنین رفتارهای قاجاری پذیرفتنی نیست.

جعفرزاده ایمن آبادی تاکید کرد:باید با هرگونه ریخت و پاش ها و بی حساب گری برخورد شود، در زمان رسیدگی به این نوع رفتارها نباید بهم باشد چه کسی چنین اقداماتی داشته است با همه باید برخورد جدی شود.

مدعیان پاک دستی بدتر بودند

وی با بیان اینکه پاک دستان رفتارهای بدتری داشتند، اظهار داشت: متاسفانه در دولت‌هایی چنین ریخت و پاش‌هایی صورت که مدعی پاک‌دستی بودند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین باید دستگاه های نظارتی کشور شدیدترین برخوردها را با این افراد داشته باشند چرا که آنها به سیستم قجری بیش از اهداف سند چشم انداز 1404 و برنامه پنج توسعه کشور باور داشتند.

به نام ایثارگران به کام دیگران

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه خریداران 1430 سکه حتما زیر بار چنین رقمی نخواهند رفت، گفت: آنها ممکن است مدعی شوند که این سکه ها را برای اهدا به ایثارگران خریداری کردند.

این نماینده ادامه داد: اما موضوع این است که در کنار تقدیم این سکه ها به ایثارگران اتفاقات ناگواری رخ می دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه باید با این افراد برخورد شود، گفت: اگر با متخلفان برخورد شود، آنها دیگر هوس نمی کنند به حکومت بر کردند و از سوی دیگر مسئولان آینده کشور متوجه می شوند نباید چنین اقداماتی را تکرارا کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم شورای اسلامی با بیان اینکه چنین تخلفاتی در قالب تحقیق و تفحص در قوه مقننه پیگیری می شود، تاکید کرد: عدم رعایت صلاح و صرفه جویی در دولت گذشته موجبات این را فراهم کرده که کشور دچار مشکلات شود و دولت کنونی همچنان به دنبال رفع این مشکلات هستند.

پایان پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد