اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز:

آمارهای ضعیف بخش صنعتی چین تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت طلا داشته است

سایت طلا : تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری فیلیپ فیوچرز تاکید کرد که کاهش شدید تولیدات صنعتی چین طی ماه اوت به نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصای جهان دامن زده و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، تازه ترین آمارهای اقتصادی نشان می دهد که تولیدات صنعتی چین طی ماه اوت به پایین ترین سطح در 3 سال گذشته رسیده است.

بر اساس این گزارش ادامه نگرانی ها نسبت به وضعیت اقتصادی چین موجب برخی شک و تردیدها در خصوص تصمیم احتمالی فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره در نشست سپتامبر شده است.

این مساله در نهایت تاثیر زیادی بر افزایش مجدد قیمت طلا در بازارهای جهانی داشته است. قیمت طلا در ماه اوت با افزایش 3.6 درصدی روبرو شده تا برای نخستین بار از ماه می ، افزایش نسبی را تجربه کرده باشد.

شاخص مدیران خرید در اقتصاد چین طی ماه اوت به کمتر از 49.7 واحد رسیده است. این برای نخستین بار از فوریه بوده است که این شاخص به کمتر از 50 واحد رسیده است.

نگرانی نسبت به اوضاع اقتصادی چین تاثیر زیادی بر افت نسبی شاخص سهام در بازارهای بین المللی داشته است. هووی لی تحلیلگر ارشد موسسه فیلیپ فیوچرز تاکید کرد: آمارهای ضعیف و نگران کننده نسبت به وضعیت تولیدات صنعتی چین، نگرانی ها نسبت به وضعیت اقتصادی چین را تشدید کرده است. این مساله موجب افزایش نسبی تقاضا برای طلا شده است.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد