اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا تحت تأثیر آمارهای اقتصادی آمریکا / تحلیل تکنیکال بهای طلا

سایت طلا : تازه ترین تحلیل تکنیکال نشان می دهد که انتشار آمارهای جدید مربوط به رشد اقتصادی آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا داشته باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت، افزایش مجدد شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی موجب شد تا قیمت طلا بار دیگر تحت فشار زیادی قرار گیرد.

بر اساس این گزارش فروش کالاهای بادوام در آمریکا طی ماه گذشته با افزایش روبرو شده است. انتشار آمارهای ضد و نقیض در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا موجب شده تا سرمایه گذاران بین المللی نیز گمانه زنی های مختلفی را در خصوص تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره داشته باشند.

در حالی که برخی کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که فدرال رزرو نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش خواهد داد ولی گروهی دیگر از تحلیلگران معتقدند که فدرال رزرو تا سه ماه نخست سال آینده چنین اقدامی را صورت نخواهد داد.

تحلیل تکنیکال نشان می دهد سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1120 دلار است و در صورت شکسته شدن این سطح قیمت طلا تا 1110 دلار نیز کاهش خواهد یافت.

سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1132 دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا 1148 دلار نیز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد