اونس طلا2330.09
مظنه15,311,000
18 گرم3,534,500
ارزش سکه34,495,683
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000
پیش بینی کننده برجسته بازار طلا:

قیمت طلا تا پایان امسال به کمتر از 1050 دلار خواهد رسید

سایت طلا : پیش بینی کننده ارشد تحولات بازار طلا بر این باور است که قیمت جهانی این فلز زرد همچنان در مسیر نزولی قرار خواهد داشت و تا پایان امسال به کمتر از 1050 دلار در هر اونس خواهد رسید.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه خبری کیتکو نیوز، بارناباس گان تحلیلگر ارشد مسائل بازار طلا از موسسه او سی بی سی تاکید کرد: نگرانی های مطرح شده در خصوص وضعیت بازار سهام به زودی از بین خواهد رفت و این مساله بار دیگر قیمت طلا را در سراشیبی قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش وی افزود: به نظر من قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به کمتر از 1050 دلار خواهد رسید. اقدام غیر منتظره چین در کاهش ارزش یوان در برابر دلار تاثیر زیادی بر افت شدید شاخص سهام این کشور در روزهای گذشته داشته است. روز دوشنبه شاخص سهام شانگهای با بیشترین کاهش از فوریه 2007 میلادی روبرو شد.

شاخص سهام شانگهای در ماه جاری میلادی بیش از 20 درصد کاهش یافته است. کاهش ارزش یوان در برابر دلار آمریکا نیز از سال 1994 میلادی بی سابقه بوده است.

بارناباس گان در ادامه گفت: با توجه به اقدام غیر منتظره چین در کاهش ارزش یوان این مساله طبیعی بود که توجه سرمایه گذاران بین المللی از فدرال رزرو آمریکا به سیاست های چین متمرکز شود. البته به نظر من سرمایه گذاران بین المللی به زودی بار دیگر تمرکز خود را بر روی تحولات آمریکا و سیاست های پولی فدرال رزرو معطوف خواهند کرد و این مساله بار دیگر موجب کاهش قیمت طلا خواهد شد.

وی اظهار داشت: احتمال افزایش نرخ بهره آمریکا همچنان فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد می کند. به نظر من افزایش ارزش دلار موجب خواهد شد تا قیمت هر اونس طلا تا دسامبر به کمتر از 1050 دلار برسد.

گزارش سایت طلا حاکیست، تا نشست دسامبر فدرال رزرو، سرمایه گذاران بین المللی باید به دقت آمارهای اقتصادی آمریکا به خصوص وضعیت بازار کار و اشتغال را زیر نظر داشته باشند.

وی همچنان بر این باور است که فدرال رزرو آمریکا در شش ماه دوم 2015 میلادی حداقل یک بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد. انتشار آمارهای جدید مربوط به رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه دوم امسال نیز می تواند در کوتاه مدت بر قیمت طلا موثر باشد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد