اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد بانک او سی بی سی:

احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو همچنان فشار زیادی بر قیمت طلا وارد می کند

سایت طلا : استراتژیست برجسته بازار طلا تاکید کرد که در شرایط کنونی این احتمال وجود دارد که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش دهد و این مساله هنوز فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد می کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، علی رغم تصمیم روز گذشته چین برای کاهش مجدد نرخ ذخیره قانونی بانکی ، شاخص سهام در بازارهای آسیایی امروز چهارشنبه بار دیگر کاهش یافت و این مساله موجب افت مجدد قیمت طلا شده است.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی نگران این مساله هستند که اقدام بانک مرکزی چین به تنهایی برای بهبود اوضاع اقتصادی این کشور کافی نباشد و روند نزولی رشد اقتصادی همچنان ادامه یابد.

بارناباس گان تحلیلگر ارشد موسسه او سی بی سی تاکید کرد: مهمترین عاملی که موجب شده است تا دیدگاه منفی نسبت به قیمت طلا همچنان وجود داشته باشد، احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا است. این احتمال هنوز از روی میز حذف نشده است.

وی تصریح کرد: قیمت طلا هفته گذشته به بیش از 1168 دلار رسید که این بالاترین رکورد در 7 هفته گذشته بوده است. قیمت طلا تنها در صورتی می توانست بار دیگر به سطح 1200 دلاری بازگردد که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را تا پایان امسال افزایش ندهد.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد