اونس طلا2232.37
مظنه14,341,000
18 گرم3,310,600
ارزش سکه32,310,273
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
تحلیلگران اینوستینگ:

فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را تا نشست دسامبر افزایش نخواهد داد

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی اینوستینگ بر این باورند که تشدید نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی چین و افت شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی موجب خواهد شد تا فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را تا نشست دسامبر به تاخیر بیندازد.

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، افت شدید صادرات چین و کاهش شاخص سهام در بازارهای مالی این کشور و سایر قدرت های اقتصادی بزرگ جهان نگرانی های زیادی را نسبت به وضعیت اقتصادی دنیا به وجود آورده است.

بر اساس این گزارش تحولات روزهای اخیر موجب شده تا گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر با کاهش روبرو شود.

اکنون بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران اقتصادی اینوستینگ بر این باورند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر نرخ بهره را افزایش نخواهد داد و هر گونه تصمیم گیری در این خصوص را به نشست دسامبر موکول خواهد کرد.

قیمت جهانی هر اونس طلا طی هفته گذشته بیش از 46 دلار معادل 4.2 درصد افزایش یافته است که این بالاترین افزایش قیمت طلا از اواسط ژانویه به شمار می رود.

قیمت طلا 24 جولای تحت تاثیر نگرانی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست سپتامبر با افت شدیدی روبرو شد و به کمتر از 1072 دلار رسیده بود. قیمت طلا از آن زمان تاکنون بیش از 9 درصد افزایش یافته است. فدرال رزرو از سال 2006 میلادی تاکنون نرخ بهره را افزایش نداده است.

انتشار متن مذاکرات نشست گذشته فدرال رزرو نیز نشان می دهد که مقام های بانک مرکزی آمریکا نگران وضعیت نرخ تورم و اوضاع اقتصادی این کشور هستند. فدرال رزرو قصد دارد به هدف خود یعنی نرخ تورم 2 درصدی دست یابد.

گزارش سایت طلا می افزاید، به نظر می رسد هرگونه تاخیر در افزایش نرخ بهره فدرال رزرو به نفع قیمت جهانی طلا خواهد بود و این مساله ارزش دلار را کاهش خواهد داد.

طی روزهای آینده برخی مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا سخنرانی های مهمی خواهند داشت. امروز دوشنبه قرار است دنیس لاکهارت رئیس فدرال رزرو آتلانتا سخنرانی کند. فردا سه شنبه نیز آمارهای مهم اقتصادی در آلمان منتشر خواهد شد.

فردا سه شنبه همچنین آمارهای مربوط به شاخص اعتماد مصرف کننده آمریکا منتشر می شود. روز چهارشنبه آمارهای مربوط به میزان سفارشات کالاهای بادوام در آمریکا اعلام خواهد شد.

روز پنج شنبه نیز وزارت بازرگانی آمریکا تازه ترین گزارش در خصوص رشد اقتصادی در سه ماه دوم را منتشر خواهد کرد. روز جمعه نیز آمارهای اولیه مربوط به نرخ تورم آلمان و اسپانیا منتشر می شود.

انتهای پیام /

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد